تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۱۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نتايج‌نمايندگان‌خوزستان‌درليگ‌دسته‌يك‌بسكتبال

هفته هاي چهارم و پنجم رقابت‌هاي ليگ دسته‌ يك بسكتبال كشور با حضور تيم هاي پتروشيمي بندرامام، نفت اميديه و نفت آبادان، هر سه نماينده خوزستان در اين مسابقات برگزار شد.

  در هفته چهارم كه پنجم آذرماه برگزار شد، پتروشيمي بندرامام ميهمان كوشا البرز بود كه در پايان حريف خود را با نتيجه 78 بر 77 شكست داد و نفت آبادان و نفت اميديه به ترتيب پذيراي طرح مسكن ثامن و وحدت آريا بودند كه با نتايج 88 بر 70 و 75 بر 69 از سد حريفان خود گذشتند.

در هفته پنجم اين مسابقات نيز كه روز جمعه (هشتم آذرماه) برگزار شد، نفت آبادان ميهمان شيمي درسف بود كه با نتيجه 72 بر 64 حريف خود را مغلوب كرد. دربي خوزستان نيز بين تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام و نفت اميديه برگزار شد كه در پايان نماينده ماهشهر ميهمان خود را با نتيجه 83 بر 75 شكست داد.

همچنين در هفته ششم اين رقابت‌ها كه روز جمعه (15 آذرماه) برگزار خواهد شد، نفت آبادان و نفت اميديه به ترتيب ميزبان تيم‌هاي مانيزان كرمانشاه و كوشا البرز هستند و پتروشيمي بندرامام هم ميهمان مس كرمان است.

 تا اين هفته از رقابت‌ها نفت آبادان با كسب 10 امتياز به صورت مشترك با تيم بهشت هيركان در جايگاه نخست قرار دارد. پتروشيمي بندرامام هم با هشت امتياز همراه با شهرداري تبريز در مكان ششم جاي گرفته است. نفت اميديه نيز با هفت امتياز در رده هشتم جدول قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار