تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۵۱۳۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد
آمادگی فولاد خوزستان برای میزبانی از حریفان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اعلام آمادگی باشگاه فولاد خوزستان برای میزبانی از حریفان در ورزشگاه غدیر اهواز خبر داد.

حمیدرضا گرشاسبی امروز اظهار کرد: ورزشگاه غدیر اهواز یکی از مجهزترین و بهترین ورزشگاه‌های موجود در کشور است.

وی افزود: این ورزشگاه با تلاش بسیار و جذب اعتبارات مورد نیاز آن تکمیل و آماده برگزاری رقابت‌های داخلی و بین‌المللی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: البته ایراداتی نیز در برخی موارد در این ورزشگاه وجود داشت که با تلاش‌های صورت گرفته رفع شد.

گرشاسبی تصریح‌ کرد: در بازدید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز ورزشگاه غدیر مورد تایید قرار گرفت و حتی ناظران ای.اف.سی به این نکته اشاره داشتند که برخی امکانات ورزشگاه غدیر از استانداردهای تعریف شده نیز بالاتر است.

وی اضافه‌ کرد: باشگاه فولاد خوزستان برای نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آمادگی خود را برای برگزاری دیدارهای خود در ورزشگاه غدیر اعلام کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان‌کرد: در صورتی که دو تیم فولاد و استقلال صنعتی دیدارهای خود در نیم فصل دوم را در ورزشگاه غدیر برگزار کنند، ورزشگاه تختی اهواز از این پس میزبان رقابت‌های دسته اول و تیم استقلال اهواز خواهد بود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
0
0
سلام از زحمات شبانه روزی آقای گرشاسبی ودیگر مسئولان وتمام کسانی که اشکالات ورزشگاه غدیر اهواز را رفع نموده اند تشکر وقدردانی شده ودست بوس آنها هستیم اگر نیم فصل دوم لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز انجام شود خیلی جالب خواهد بود تا شهرها وکشورهای دیگر ورزشگاه غدیر اهواز رادیده وروی اهواز حساب کنند ورزشگاه تختی اهواز آبروی اهواز را می برد با تشکر احسانی
:
:
:
آخرین اخبار