تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۵۱۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرکت تيم تيراندازي ‌حفاري در دور برگشت ليگ برتر كشور

تيم تيراندازي ملي‌حفاري در دور برگشت مسابقات ليگ برتر كشور با حريفان خود رقابت مي‌كند.

سپيدار بختياري، مربي تيم تيراندازي ملي‌حفاري اظهاركرد: در بازي‌‌هاي دور برگشت، پنج‌شنبه و جمعه (هفتم و هشتم آذرماه) به ترتيب با تيم‌هاي مقاومت و علوم انتظامي در تهران بازي مي‌كنيم.

وي خاطرنشان‌كرد: مقاومت تيم بسيار قوي‌اي است كه در نيم‌فصل هم بازيكنان خوبي را جذب كرده است. در بخش تفنگ با اين تيم مشكل داريم ولي تمام سعي‌مان را براي موفقيت مي‌كنيم.

مربي تيم تيراندازي ملي‌حفاري گفت: علوم انتظامي هم تيم خوبي است. به نظرم تمام تيم‌هايي كه امسال در ليگ حضور دارند، خوب هستند و سطح نزديك به همی دارند. به هر حال در اين هفته دو بازي سخت داريم ولي تيم مقاومت باتوجه به اين‌كه سال گذشته هم قهرمان شده است، قوي‌تر مي‌باشد.

وي آمادگي تيمش را براي شركت در دور برگشت خوب ارزيابي و عنوان‌كرد: شرايط تيم‌مان خوب است و تمرينات خوبي را هم داشته‌ايم. ما براي برد به مسابقات مي‌رويم.

بختياري در ادامه گفت: براي نيم‌فصل دوم، آرمين مجد را براي بخش تپانچه جذب كرديم كه او يكي از بازيكنان خوب كشور است و اميدوارم در مرحله برگشت آن امتيازاتي را كه در بخش تپانچه در نيم‌فصل نخست از دست داديم، جبران كنيم.

وي افزود: در بخش تفنگ وضعيت بهتري داريم؛ البته در نيم فصل اول در هر دو بخش تپانچه و تفنگ بدشانسي آورديم و بازي هاي‌مان را با اختلاف بسيار كم باختيم. ما در پايان نيم‌فصل اول در بخش تفنگ و تپانچه به ترتيب جايگاه‌هاي سوم و پنجم را به دست آورديم.

مربي تيم تيراندازي ملي‌حفاري در پايان بيان‌كرد: سال گذشته در پايان نيم‌فصل اول قهرمان شديم. امسال از نظر امتيازي نسبت به سال گذشته پايين‌تر هستيم كه بايد اين اختلاف امتياز را در نيم‌فصل دوم جبران كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار