تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۱۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین بازیکن فوتبال ساحلی بین قاره‌ای
محمد احمدزاده بعنوان بهترین بازیکن مسابقات فوتبال ساحلی بین قاره‌ای انتخاب شد.
پس از پایان سومین دوره رقابت‌های جام بین قاره‌ای برترین‌های این مسابقات اعلام شدند که طبق این انتخاب، محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و همچنین بوخلیستکی گلر روسیه به عنوان بهترین دروازه‌بان این رقابت‌ها انتخاب شد.

این در حالی است که عباس هاشم‌پور مربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: انتخاب بهترین گلر از پیش تعیین شده بود و نمی‌خواستند که این عنوان را به پیمان حسینی بدهند، همه از این انتخاب تعجب کرده بودند همه فکر می‌کردند که پیمان حسینی این عنوان را کسب خواهد کرد اما آنها به دلیل اینکه نمی‌خواستند یک ایرانی این عنوان را کسب کند گلر روسیه را معرفی کردند.

همچنین استانکوویچ بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی سوئیس عنوان آقای گل مسابقات را به دست آورد.

در زمان اهدای جام قهرمانی به تیم ایران که توسط شیخ منصور آل مکتوم انجام شد، بازیکنان ایران قصد اهتزاز پرچم ایران را داشتند اما مسئولان اماراتی به بهانه دیده شدن نام اسپانسر مسابقات قصد داشتند مانع این کار شوند. در نهایت بازیکنان ایران در حالی که زمان اهدای جام سرود ایران پخش نشد با سماجت پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوردند که در این زمان شیخ منصور و دیگر مقامات اماراتی به سرعت جایگاه ویژه را ترک کردند تا در عکس های یادگاری با پرچم ایران نباشند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار