تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۵۰۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه کتاب شهرستان ایذه برپا شد
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه گفت: نمایشگاه کتاب شهرستان ایذه همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

نادر مرادی فر با اشاره به اینکه این نمایشگاه صبح امروز در کتابخانه عمومی شهید مفتح این شهرستان بر پا شده است، عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه ترویج هر چه بیشتر کتابخوانی و آشنایی مردم با فرهنگ مطالعه است.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از سه هزار جلد کتاب با موضوعات مذهبی، فلسفی، ادبی، تاریخی، علوم عملی، هنر و کودک و نوجوان در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه مندان قرار گرفته است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه تصریح کرد: کلیه کتب موجود دراین نمایشگاه با تخفیف 25 درصد در معرض استفاده عموم قرار دارند و علاقه مندان می توانند با مراجعه به این نمایشگاه از این تخفیف در خرید کتب مورد علاقه خود بهره مند شوند.

مرادی فر به اقدام نمادین مسوولان این شهرستان در جهت فرهنگ سازی در زمینه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و اظهار کرد: همزمان با اولین روز هفته کتاب فرماندار ایذه، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان به همراه 20 نفر از کارکنان فرمانداری شهرستان ایذه با پرداخت حق عضویت 5000 تومان و تکمیل فرم عضویت کتابخانه شهید مفتح این شهرستان در این کتابخانه عضو شدند تا با این اقدام برای عموم الگو سازی کرده باشند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار