تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۰۸۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضویت رایگان شهروندان در کتابخانه‌های عمومی خوزستان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

لفته منصوری با اشاره به آغاز بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اهمیت این هفته را همتراز با ارزش کتاب و حوزه میراث مکتوب دانست و اظهار کرد: امسال شعار هفته کتاب «کتاب آئینه فرهنگ و فرزانگی» بوده که برنامه‌های متعددی برای تحقق این شعار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این اداره کل در هفته کتاب و کتابخوانی افزود: پذیرش و عضویت رایگان علاقه‌مندان به حوزه فرهنگ مکتوب یکی از برنامه‌های این اداره در هفته ترویج فرهنگ کتاب و مطالعه است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی این اداره کل برای ثبت نام رایگان از عموم علاقه‌مندان بیان کرد: دوستداران کتاب می‌توانند از تاریخ 26 آبان تا دوم آذر ماه سال جاری با در دست داشتن کارت ملی و یک قطعه عکس به کتابخانه‌های عمومی خوزستان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام رایگان اقدام کنند.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان فقط باید هزینه کارت کتابخانه به مبلغ 500 تومان را پرداخت کنند و دیگر نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست.

منصوری با اشاره به برنامه‌های ویژه هفته کتاب خاطرنشان کرد: عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی و صادر شدن کارت عضویت با ارائه شماره ملی که استفاده از این کارت در همه کتابخانه‌های عمومی کشور معتبر خواهد بود که شهروندان خوزستانی می‌توانند علاوه بر استفاده از ٣ میلیون عنوان کتاب در استان، از امکانات کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز استفاده کنند.

وی عنوان کرد: همچنین اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی می‌توانند از تمام برنامه‌های جنبی، آموزشی و فرهنگی و خدمات الکترونیکی با تخفیف 50 درصد بهره‌مند شوند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار