تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۰۴۱۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دغدغه اصلی مردم اهواز از زبان شهردار
شهردار اهواز گفت: ریزگرد‌ها و آلودگی هوا در بحث بحران‌ها به دغدغه اصلی مردم کلانشهر اهواز تبدیل شده است.

سیدخلف موسوی در یازدهمین نشست ادواری مدیریت بحران کلانشهرهای کشور که پیش از ظهر امروز در مجتمع فجر اهواز برگزار شد اظهار کرد: اهواز، پایتخت رزمندگان ایران اسلامی و یک شهر ملی بوده که متعلق به همه ایران است.

وی ادامه داد: ایران بعد از پیروزی انقلاب، شاهد بحران‌های متعدد اجتماعی، سیاسی و فرهنگی بوده است و مقابله با این بحران‌ها نشان می‌دهد که در کشور توانمند‌تر از مدیران بحران وجود ندارد.

شهردار اهواز به زلزله‌خیز بودن ایران اشاره کرد و افزود: بحران‌های طبیعی مثل زلزله که هر کشوری را دچار خسارت سنگین می‌کند در ایران بسیار خوب کنترل شده و کم شدن آمار کشته‌ها و زخمی‌های هر زلزله نشان می‌دهد کشور به سمت مدیریت بحران پیشرفت کرده است.

موسوی با بیان اینکه بحران در شهرها متفاوت از یکدیگر است عنوان کرد: بحران‌هایی که اهواز را تهدید می‌کند بحث سیل، آلودگی نفتی، ریزگرد‌ها و آلودگی هواست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ریزگرد‌ها و آلودگی هوا در اهواز به دغدغه اصلی مردم تبدیل شده است که امیدواریم چاره‌ای جدی برای آن اندیشیده شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
سیدعلی موسوی از اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
1
0
امیدواریم جناب آقای موسوی که از بهترین و موفقترین مدیران استان خوزستان در دوران تصدیگری مسئولیت های مختلف از بخشداری بستان، فرمانداری دزفول و شادگان و آبادان گرفته تا ریاست سازمان صنعت کار و امور اجتماعی استان بوده اند و هنوز هم هستند در سمت شهردار شهر اهواز نیز موفقیت های گذشته را این بار هر چه باشکوه تر تکرار نمایند. بنده خود شاهد این مهم بودم که در زمان بخشداری ایشان در شهر بستان بسیار موفق عمل کرده اند. با آرزوی شادکامی و پیروزی برای آقای موسوی عزیز
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
0
0
نمي خواد اهواز رو پايتخت مقاومت كنه
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
0
0
پارسال که ریزگردها به تهران رسید ، شهرداری تهران در یک اقدام نسبت به پخش رایگان ماسک و آب معدنی برای شهروندان تهرانی کرد. تا ضمن رفاه حال شهروندان ، به سلامتی آنها نیز کمک کند .شهرداری اهواز دراین چند سال چکار کرد.!!!
:
:
:
آخرین اخبار