تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۴۹۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرط شکستن رکورد دوومیدانی چیست؟
دارنده رکورد باشگاهی دوی 3هزارمتر مانع ایران می‌گوید: فدراسیون اگر حداقل حقوق را برای ما فراهم کند قول می‌دهم که رکورد ایران در این ماده را بشکنم.
  حسین کیهانی گفت: مرحله قبلی لیگ آمادگی بهتری نسبت به آخرین مرحله داشتم و فکر نمی‌کردم که در این مسابقه بتوانم رکورد بزنم چون در این مرحله من به جزء رشته تخصصی‌ام‌، دوی 1500 هم دویده بودم و حتی رکورد شخصی خود را در این ماده نیز ارتقاء دادم.

وی با بیان این که از مربی‌ام تشکر می‌کنم که با حمایت‌هایش باعث شد بتوانم برای دومین بار رکورد باشگاهی را جابه جا کنم ، افزود: قول می‌دهم اگر فدراسیون حداقل حقوق را برای ما در نظر بگیرد رکورد ایران را خواهم زد.

کیهانی ادامه داد: من ثابت کردم که توانایی این کار را دارم و می‌دانید که رکورد دویدن در تهران با سطح دریا چقدر متفاوت است. اما اگر شرایطی ایجاد شود که بتوانیم در خارج از کشور با رقیبان خوب تمرین کنیم، شکستن رکورد ایران در این رشته هم دور از دسترس نیست.

این دونده 3هزار متر مانع ایران، درباره شرایط تمرینی اش هم گفت: من تمریناتم را در شهرستان "سنقر کولیایی" از توابع استان کرمانشاه انجام می‌دهم و از کرمانشاه راضی نیستم چون رییس هیات این استان حتی وقتی رکورد باشگاهی ایران را بعد از 10 سال شکستم تماس تلفنی هم با من نداشت تا حداقل کمی از خستگی هایم برطرف شود.

وی ادامه داد: تیم سلیمانیه کردستان عراق برای من و میلاد سیار دونده 110 متر مانع دعوت نامه فرستاده است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: رکورد ، دوومیدانی
:
:
:
آخرین اخبار