تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۴۹۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین فرصت‌های قاسمپور در آبادان/ استقلال اهواز و مسجدسلیمان به دنبال دومین برد

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال آخرین فرصت‌های قاسمپور در آبادان برای نتیجه‌گیری خواهد بود و استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان به دنبال دومین برد خود هستند.

هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از عصر فردا با برگزاری دیدارهایی آغاز خواهد شد.

این هفته از رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که کم‌کم چهره تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر در حال نمایان شدن است.

البته در این بین برخی از تیم‌ها همچون نفت آبادان، شهرداری یاسوج، پاس، ابومسلم و گهردرود هنوز نتوانسته‌اند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند و نتیجه دلخواه هواداران خود را کسب کنند و در رده‌های پایین جدول چشم‌انتظار هفته‌های پیشرو و بهبود وضعیت خود هستند.

*آخرین فرصت‌های قاسمپور در آبادان

در یکی از بازی‌های گروه نخست این رقابت‌ها تیم نفت آبادان در دیدار حیاتی به مصاف گیتی‌پسند اصفهان خواهد رفت.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که نفت آبادان در این دیدار میزبان است و چاره‌ای جز کسب پیروزی برای بهبود وضعیت خود درجدول ندارد.

این تیم که در ابتدای فصل بازیکنان بعضاً اسمی را با هزینه‌های فراوان جذب کرد یکی از امیدهای اصلی صعود پیش از آغاز رقابت‌ها بود.

اما آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول چیز دیگه‌ای را نشان داد و طلایی‌پوشان با ارائه بازی‌های ضعیف و نتایجی ضعیف‌تر خیلی زود صدای تماشاگران خود را در آوردند.

هم‌اکنون با گذشت پنج هفته از رقابت‌ها نفت آبادان در حسرت کسب پیروزی همچنان انتظار می‌کشد و دل به این دیدار خانگی در برابر گیتی‌پسند بسته است.

این اتفاقات موجب شد تا حواشی مختلف خیلی زود به سراغ نفتی‌ها بیاید و پس از تساوی بدون گل این تیم در برابر سیاه‌جامگان در هفته چهارم و اعتراض هواداران نفت که کادرفنی خبرهایی مبنی بر استعفاء قاسمپور منتشر شد که البته خیلی هم گزاف نبود.

با این شرایط نفت در هفته پنجم در جدالی حساس در داربی خوزستان به مصاف استقلال اهواز رفت که با گل دقایق پایانی مغلوب این تیم شد تا فشارها بر نفت آبادان و ابراهیم قاسمپور بیش از پیش شود.

طلایی‌پوشان آبادانی که در هیچ یک از بازی‌های این فصل خود بازی خوبی را ارائه‌نکرده‌اند یکی پس از دیگری در حال از دست دادن امتیازات هستند و تداوم این روند ممکن است برای این تیم در هفته‌های پایانی دردسرساز شود.

به هر حال نفتی‌ها در این هفته در شرایطی در برابر گیتی‌پسند قرار می‌گیرند که به نظر می‌رسد یکی از آخرین فرصت‌های سرمربی آبادانی این تیم برای نتیجه‌گیری است.

باوجود اینکه مدیرعامل این باشگاه از سرمربی تیم خود اعلام حمایت کرده اما فشار سکوها و حاشیه‌های پیرامون این تیم نیمکت قاسمپور را در همین آغاز لیگ دسته اول کمی لرزان کرده است.

در سوی دیگر تیم گیتی‌پسند قرار دارد که تاکنون هفت امتیاز از پنج دیدار خود کسب کرده و در جایگاه پنجم قرار دارد.

این تیم برای قرارگرفتن در جمع بالانشینان جدول انگیزه‌های زیادی برای کسب نتیجه در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

دیدار تیم‌های نفت آبادان و گیتی‌پسند اصفهان در هفته ششم لیگ دسته اول از ساعت 15:15 دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

*استقلال اهواز به دنبال دومین پیروزی

تیم استقلال اهواز دیگر تیم خوزستانی حاضر در گروه اول است که در این هفته باید در برابر حریف خود به میدان برود.

در این دیدار استقلال اهواز در درود به مصاف تیم انتهای جدولی گهر این شهر خواهد رفت.

آبی‌پوشان اهوازی که پس از چهار هفته ناکامی در هفته پنجم و در دیداری حساس در برابر نفت آبادان به برتری یک بر صفر دست یافت کمی به اوضاع خود در جدول سامان بخشید.

استقلال اهواز در صورتی که بتواند در این دیدار خارج از خانه نیز به برتری در برابر حریف خود دست یابد می‌تواند جایگاه خود در صدر جدول را تا حدود زیادی بهبود بخشیده و به جمع بالانشینان اضافه شود.

در سوی دیگر گهر درودی قرار دارد که در این فصل تنها یک امتیاز را از بازی‌های خود کسب کرده و در قعر جدول جای گرفته است.

این تیم در این دیدار به دنبال اولین برد خود در این فصل است تا کمی خود را از انتهای جدول جدا کند.

هم‌اکنون استقلال اهواز با شش امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و گهر نیز با یک امتیاز در مکان سیزدهم است.

دیدار تیم‌های گهردرود و استقلال اهواز از ساعت 14:45 دقیقه فردا در شهر درود آغاز می‌شود.

*نفت مسجد سلیمان در پی شکست طلسم نبردن در خانه

نفت مسجد سلیمان سومین نماینده خوزستان است که در گروه دوم رقابت‌ها قرار دارد و در این هفته باید به مصاف مس رفسنجان برود.

نفتی‌ها که در این فصل تنها یک برد را در کارنامه خود ثبت‌کرده‌اند هنوز در مسجد سلیمان موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

این تیم با توجه به وضعیت خود که در رده چهارم جدول قرار دارد برای رسیدن به رده‌های بالاتر به سه امتیاز این بازی خانگی نیاز مبرم دارد.

نفتی‌ها علاوه بر این درصدد شکستن طلسم نبردن خود در مسجدسلیمان در این فصل نیز هستند که باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم خواهند زد.

در سوی دیگر مس رفسنجان نیز که با سه امتیاز در جایگاه ماقبل آخر جدول قرار دارد در این دیدار خارج از خانه به تک امتیاز نیز راضی خواهد بود.

دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان از هفته ششم لیگ دسته اول رو چهارشنبه اول آبان برگزار خواهد شد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار