تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آخرین شرایط تیم ملی فوتسال در برزیل
سرپرست کمیته فوتسال می‌گوید یکی از نگرانی‌های تیم ملی در برزیل استفاده از غذاهای حلال بود که این نگرانی را با هماهنگی مسئول ایرانی ذبح شرعی این کشور حل کرده است.
  سیدرضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال ایران در کشور برزیل پیش از شروع مسابقات جام جهانی کوچک اظهار داشت: خوشبختانه بازیکنان به موقع به برزیل رسیدند. آنها عصر روز دوشنبه اولین تمرین خود را در این کشور و در سالنی که از قبل پیش بینی شده بود، انجام دادند. خوشبختانه مشکلی خاصی متوجه تیم ملی نبود.

وی افزود: یکی از نگرانی‌های تیم ملی غذاهای برزیل و ذبح شرعی گوشت بود. من با ناظر ذبح شرعی کشتارگاه‌ها در برزیل که اتفاقا یک ایرانی است صحبت کردم و گفتم که مشکل تیم ملی را در این زمینه حل کند. این فرد قول همکاری داد و قرار شد رستوران‌هایی را به تیم ملی معرفی کند که در آن گوشت حلال سِرو می‎‌شود.

سرپرست کمیته فوتسال همچنین به ارتباط این کمیته با انجمن دوستی ایران و برزیل اشاره کرد و گفت: من با تعدادی از افراد این انجمن تماس گرفتم و از آنها خواستم در این مدت کنار تیم ملی باشند تا بازیکنان احساس تنهایی نکنند. قرار شد در مسابقات تیم ملی هم اعضای این انجمن از بازیکنان حمایت و آنها را تشویق کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که "آیا مسابقات تیم ملی در گرندپری از تلویزیون پخش خواهد شد یا خیر"؟ گفت: این مسابقات پخش نمی‌شود. با علی کفاشیان در این خصوص جلساتی داشتیم ولی انگار قرار نیست این مسابقات پخش شود. حالا در این چند روز هم تلاش خودمان را می‌کنیم بلکه این مسابقات پخش شود.

افتخاری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شرایط لیگ برتر فوتسال و همچنین اعتراض چند باشگاه به عملکرد داوران، اظهار داشت: داوری‌های فوتسال هیچ شائبه‌ای ندارد. اعتراض به داوری در فوتبال و فوتسال همیشه بوده است ولی واقعا اعتراض‌ها وارد نیست. من خودم فیلم مسابقات را نگاه می‌کنم. بعضی از مربیان برای اینکه باختشان را جلوی مدیر باشگاه توجیه کنند داور را مقصر می‌دانند در حالی که واقعا اینطور نیست.

وی افزود: به عنوان مثال تیم ماهان تندیس قم یکی از معترضان به داوری در هفته ششم بود. من فیلم بازی این تیم را هم دیدم. در مسابقه ماهان با دبیری، داور چند صحنه به نفع تیم ماهان گرفت نه به ضرر این تیم. به هر حال ما در نیم فصل مسابقات لیگ یک سمینار یک روزه با داوران و ناظران فوتسال خواهیم داشت و گزارشی را از آنها درباره عملکرد داوران خواهیم گرفت.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار