تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۴۸۹۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
5 کشته در جشن صعود به جام‌جهانی
صعود تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از ۱۶ سال به جام‌جهانی ۵ کشته بر جای گذاشت.
در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی جام جهانی 2014 در منطقه آمریکای جنوبی بامداد شنبه کلمبیا در خانه خود به مصاف شیلی رفت که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت تا کلمبیا پس از 16 سال به مرحله پایانی رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل صعود کند.

کلمبیا در این دیدار ابتدا 3 بار دروازه‌اش توسط آرتور ویدال (19 - پنالتی) و الکسیس سانچس (22 و 29) باز شد ولی در ادامه موفق شد با گل‌های تئوفیلو گوئتیرس (69) و رادامل فالکائو (75 - پنالتی و 84 - پنالتی) بازی را به تساوی بکشاند.

این اولین حضور کلمبیا در مرحله پایانی رقابت‌های جام‌جهانی پس از سال 1998 است و طبیعی بود که خیابان‌های این کشور مملو از جمعیتی شود که از صعود تیم ملی کشورشان به این تورنمنت معتبر دست از پا نمی‌شناختند اما منابع خبری گزارش دادند که در جریان این جشن صعود حداقل 5 نفر جان خود را در شهر بوگوتا، پایتخت کلمبیا از دست دادند. 3 نفر از این افراد بر اثر اصابت گلوله کشته شدند و 2 نفر دیگر هم جان خود را بر اثر سانحه تصادف از دست دادند.

بیش از 2 هزار درگیری در جریان این جشن صعود در سرتاسر این کشور به ثبت رسیده است. پلیس بوگوتا هم گزارش داد 106 راننده را به دلیل مصرف مشروبات الکلی و عدم هوشیاری کافی دستگیر کرده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار