تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۴۸۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار 29 پزشک متخصص در آبادان
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: 29 پزشک متخصص جدید، فعالیت خود را در حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز کردند.

نصرالله حسونی بحرینی اظهار کرد: بعد از پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته با وزارت بهداشت و درمان، 29 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف به منظور خدمت در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شادگان و هندیجان جذب شدند.

وی با اشاره به رشته‌های پزشکان متخصص جذب شده، اضافه کرد: این پزشکان شامل یک ارتوپد، یک دکترای آسیب‌شناسی، چهار پزشک بیماری‌های داخلی، چهار متخصص بیماری‌های قلب و عروق، سه متخصص بیهوشی، یک پزشک متخصص پوست، دو جراح عمومی، یک جراح متخصص مغز و اعصاب، یک چشم‌پزشک، یک پزشک متخصص رادیولوژی، یک متخصص روانپزشکی، سه متخصص زنان و زایمان، یک متخصص طب کار و در نهایت پنج متخصص کودکان، می‌شوند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در همین خصوص افزود: این پزشکان با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، ابلاغ خود را دریافت و فعالیتشان را در منطقه آغاز کردند.

وی از اهمیت حضور این پزشکان در منطقه گفت و خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص جذب شده، به منظور افزایش خدمات درمانی منطقه جذب شده و اولویت کاری ما، خدمات‌رسانی به مردم و بیماران است.

بحرینی در پایان تصریح کرد: انتظار ما این است که این پزشکان به عنوان خادمان نظام، در رفع چالش‌ها و مشکلات درمانی منطقه گام مثبتی بردارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار