تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۴۸۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه مبارزه با قاچاق سوخت
آخرين اخبار از وضعيت مرزهاي خوزستان
فرمانده مرزباني خوزستان گفت: يكي از معضلات فعلي ما در استان خوزستان، قاچاق كالا چه در بحث خروج و چه در بحث ورود آن است و مدتي است كه قاچاق سوخت نيز، هم از حوزه آبي و هم حوزه خشكي در استان آغاز شده است.

سرهنگ عبدالله نظرپور اظهار كرد: از آنجا كه فروش غيرقانوني اين كالا به زيرساخت‌ها اقتصادي ضرر و زيان بسياري وارد مي‌كند، اقدامات اساسي در بحث پيشگيري از سوخت قاچاق صورت گرفته و در 6 ماه گذشته امسال نيروهاي مرزباني و درياباني استان از خروج غيرقانوني حدود سه ميليون ليتر سوخت از كشور جلوگيري كردند.

وي ادامه داد: همچنين در بحث جلوگيري از خروج غيرقانوني احشام از مرزهاي كشور و ورود كالاهاي ممنوع و غيرمجاز از جمله سلاح و مهمات به كشور اقدامات بسيار خوبي انجام شد.

فرمانده مرزباني خوزستان گفت: با توجه به نوع تهديداتي كه در مرزها وجود دارد، شوراي تامين استان خوزستان و نيروهاي انتظامي و نظامي نهايت تلاش خود را براي تامين امنيت مرزهاي استان به كار گرفته‌اند.

نظرپور خاطرنشان كرد: در حال حاضر هيچ‌گونه مشكل امنيتي در مرزهاي استان خوزستان وجود ندارد و آرامش خوب و ايده‌آلي در مرزها حاكم است.

وي در خصوص ممانعت از ورود غيرقانوني اتباع خارجي به كشور از مرزهاي خوزستان گفت: خوشبختانه با اقدامات بسيار موثري كه در خصوص انسداد مرزها صورت گرفت ورود غيرقانوني اتباع خارجي به كشور از مرزهاي استان بسيار كاهش يافت و براي ممانعت صد در صد ورود غيرقانوني اين افراد، تلاش‌ها در حال ادامه است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار