تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۸۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديرعامل باشگاه جهان‌نژاديان: انتظار داشتيم بيش از 4 گل به فولادمباركه بزنيم
مديرعامل باشگاه جهان‌نژاديان آبادان پس از پيروزي 4 بر صفر تيم فوتبال ساحلي اين باشگاه برابر فولاد مباركه اصفهان در رقابت هاي ليگ برتر كشور گفت: توقع ما از بازيكنان اين بود كه گل‌هاي بيشتري بزنند.

عبدالله جهان‌نژاديان اظهار كرد: روز چهارشنبه بازي باكيفيتي را شاهد نبوديم. ما يك وقفه يك ماهه را به علت اعزام تيم ملي به مسابقات جهاني داشتيم كه اين موضوع بر كيفيت بازي‌ها تاثير منفي گذاشته بود و بازيكنان در اين مدت تعطيلي، افت زيادي كرده بودند.

وي ادامه داد: اما در مجموع از عملكرد بازيكنان راضي هستم. ما چهار گل زديم و از تيم حريف بهتر بوديم. البته فرصت‌هاي بيشتري هم داشتيم كه بازيكنان گل نكردند. توقع ما از بچه‌ها اين بود كه اين تيم را با گل هاي بيشتري شكست بدهند.

مديرعامل باشگاه جهان نژاديان آبادان درباره تيم فولاد مباركه هم گفت: حريف تيم جواني در اختيار نداشت، در صورتي كه تيم ما از بازيكنان جوان و باتجربه در كنار هم بهره مي‌برد. عملكرد آن ها در بازي گذشته شان نيز خوب نبود و فكر مي‌كنم علت آن بالا بودن سن بازيكنان شان بود.

وي با اشاره به تعطيلي يك ماهه ليگ به علت بازي‌هاي تيم ملي بيان كرد: اين تعطيلي در كند شدن روند رو به رشد بازيكنان ما تاثيرگذار بود. همچنين متاسفانه دعوت نشدن بعضي از بازيكنان ما به تيم ملي، تاثير منفي در روحيه آن ها داشته است. تيم ما تيمي است كه در دور برگشت فقط يك باخت داشته و عملكرد خوبي به نمايش گذاشته است، بنابراين بعضي از بازيكنان ما كه سابقه بازي در تيم ملي را داشته‌اند، انتظار داشتند كه دوباره به تيم ملي دعوت شوند.

جهان نژاديان اظهار كرد: اين موضوع باعث شده بود كه بازيكنان ما بي‌انگيزه تمرينات شان را دنبال كنند. ما به مسوولان تيم ملي هم گلايه كرديم. چندين سال است كه به عملكرد تيم هاي ديگر توجهي نمي‌شود و كسي نمي تواند به تيم ملي اضافه گردد. باتوجه به مدافعان و دروازه‌بان خوبي كه در اختيار داريم، انتظار مي رفت كه حداقل يك بازيكن در تيم ملي داشته باشيم.

وي با اشاره به جايگاه سوم تيمش در جدول رده‌بندي جنوب گفت: اكنون در جدول جنوب تيم‌هاي يزد و بوشهر اول و دوم هستند و ما با يك امتياز اختلاف نسبت به تيم بوشهر در رده سوم قرار داريم.

مديرعامل باشگاه جهان نژاديان آبادان يادآور شد: آخرين ديدار ما روز سه‌شنبه با تيم شهرداري تيران است. شهرداري تيم خوبي است و ما در ديداري كه در آبادان با اين تيم داشتيم، به سختي توانستيم اين تيم را شكست دهيم. تمام تلاش مان را مي‌كنيم كه در اين ديدار هم پيروز شويم و سه امتياز را به دست آوريم.

وي در پايان گفت: اگر يك مقدار توسط مسوولان استان و يا اسپانسر حمايت مالي مي‌شديم، قطعا بهتر كار مي كرديم. ما بدون اسپانسر وارد اين مسابقات شديم، در صورتي كه فوتبال محلات آبادان هم اسپانسر دارد! باوجود اين كه ما تنها نماينده استان خوزستان در ليگ هستيم اما هيچ حمايتي از ما نمي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار