تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۸۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسین شمس مدعی شد؛
قضاوت خنده‌دار داوران در فوتسال
مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم می‌گوید داوران بازی این تیم با تیم دبیری در هفته ششم لیگ برتر فوتسال برای این مسابقه کوچک بوده‌ و به صورت یکطرفه به سود حریف قضاوت کرده‌اند.
  حسین شمس در خصوص شکست تیم فوتسال ماهان تندیس قم از دبیری تبریز در هفته ششم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی از نظر فنی بالا بود و کیفیت خوبی داشت ولی متاسفانه داوران بد قضاوت کردند. در واقع داوری این مسابقه یکطرفه و به سود دبیری بود.

وی افزود: سالن مسابقه (دانشگاه علوم پزشکی) هم فقط یک هزار نفر گنجایش  دارد ولی برای بازی روز جمعه حدود 3 هزار تماشاگر وارد سالن شده بودند. این باعث شد تا کنترل مسابقه از دست عوامل برگزاری و نیروی انتظامی خارج شود. حتی بازیکنان ما در بین دو نیمه موفق نشدند به خاطر ازدحام جمعیت وارد رختکن شوند. در انتهای مسابقه هم بازیکنان 45 دقیقه داخل زمین معطل شدند تا سالن خالی شود.

مدیر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با بیان اینکه داور به شدت تحت تاثیر جو سالن قرار داشت، یادآور شد: داور دو پنالتی برای دبیری گرفت که اصلا پنالتی نبود. او حتی چندین خطای بی مورد گرفت که واقعا خنده دار بود. قرار شد فیلم بازی را به کمیته داوران نشان بدهیم. اگر قرار است از پیش بازنده باشیم چرا این همه خرج کنیم و هزار کیلومتر سفر کنیم؟

شمس ادامه داد: دلمان می‌خواهد بفهمیم ماجرا چیست؟ آیا آنچه که هفته‌های گذشته در فوتبال رخ داده، در فوتسال هم تکرار می‌شود؟ داور بازی را به سود دبیری تبریز برگرداند و ما هم هرچه تلاش کردیم کار را جلو ببریم، داور مانع شد. به نظرم اگر 10 گل هم می‌زدیم در نهایت تیم دبیری با نتیجه 11 بر 10 پیروز می‌شد! ما از کمیته داوران می‌خواهیم فیلم را بازبینی کند و به این اشتباهات پی ببرد.

وی همچنین به نحوه انتخاب داوران اشاره کرد و گفت: چرا داور بازی دو تیم اول و سوم جدول باید از سمنان و شهری که اصلا فوتسال ندارد، انتخاب شود؟ مقصر کمیته داوران است. داوری که اصلا آبدیده و با تجربه نیست را نباید برای این مسابقه انتخاب می‌کردند. نمی‌گویم جریان خاصی پشت داوری هست ولی این داوران برای بازی روز جمعه کوچک بودند.

شمس با انتقاد مجدد از کیفیت پایین سالن برگزاری مسابقه، تاکید کرد: سالن دانشگاه علوم پزشکی به گونه‌ای است که تماشاگران کاملا بر نیمکت دو تیم احاطه دارند. وقتی سرمربی تیم ما استراحت فنی می‌گرفت، تماشاگران آنقدر سوت می‌زدند که صدای سرمربی تیم به بازیکنانش نمی‌رسید. این سالن اصلا مناسب برگزاری مسابقات لیگ نیست. به نظرم حتی اگر تیم ملی برزیل هم در این سالن بازی کند، جلوی تیم دبیری می‌بازد! چون داوران کاملا در این سالن تحت تاثیر تماشاگران هستند.

شمس در پایان درباره احتمال جذب بازیکنان اسپانیایی در تیم ماهان تندیس هم گفت: با ارقامی که گفته می‌شود ترجیح می‌دهیم از بازیکنان داخلی استفاده کنیم. صلاح نیست در سال اول حضور ماهان تندیس در لیگ برتر، با ارقام نجومی بازیکن خارجی بخریم که بعدا این اسپانسر هم از حضور در فوتسال پشیمان شود.

تیم فوتبال دبیری تبریز روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتسال در شهر تبریز موفق شد با نتیجه 5 بر 3 تیم ماهان تندیس قم را شکست بدهد و در صدر جدول باقی بماند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار