تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۴۸۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طرح لایروبی بهمنشیر تعطیل شده است

فرماندار آبادان با بیان اینکه بیمارستان آبادان پیشرفت مناسبی ندارد، گفت: متاسفانه طرح لایروبی بهمنشیر نیز تعطیل شده است.

  بهرام ایلخاص‌زاده در جلسه بررسی مشکلات آبادان که با حضور استاندار خوزستان و مدیران کل و مسئولان شهر آبادان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهمی که در شهر آبادان در حال اجرا بود لایروبی کردن بهمنشیر است.

وی افزود: متاسفانه این طرح مدتی است که به حالت تعطیل در آمده و به دلیل تخصیص نیافتن اعتبارات مورد نیاز برای آن شاهد انجام نیافتن کار هستیم.

فرماندار آبادان ادامه داد: این در حالی است که اجرای این طرح برای شهر آبادان و منطقه از جهات مختلف بسیار مهم و ضروری است.

ایلخاص‌زاده تصریح‌کرد: از این رو از مسئولان استان می‌خواهیم در این خصوص چاره‌اندیشی کرده و اعتبارات مورد نیاز این طرح را تامین کنند.

وی با بیان اینکه بیمارستان آبادان یکی دیگر از طرح‌هایی است که روند اجرای آن پیشرفت مناسبی ندارد، خاطرنشا‌‌ن‌ کرد: این بیمارستان 160 تخت خوابی یکی از نیازهای شهر آبادان است که می‌تواند بسیاری از مشکلات موجود در بخش درمانی را رفع کند.

ایلخاص‌زاده افزود: بیمارستان اروندکنار نیز که مراحل پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد نیز همین وضعیت دارد و این در حالی است که مردم این شهر به یک بیمارستان مناسب نیازی فوری دارند.

وی در ادامه با اشاره به طرح آبرسانی غدیر گفت: فاز نخست این طرح بخشی از آب مورد نیاز آبادان را تامین می‌کند.

فرماندار آبادان تصریح‌کرد: با این وجود میانگین آبی که از این طرح به آبادان می‌رسد زیر 80 هزار متر مکعب در روز است و به ندرت شاهد بیش از 80 هزار متر مکعب آب برای آبادان از این فاز هستیم.

ایلخاص‌زاده گفت: امیدواریم با بهره‌برداری از فاز دوم این طرح شاهد تامین همه آب مورد نیاز شهر آبادان از طرح غدیر و بهبود وضعیت آب این شهر باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار