تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۷۸۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گلر استقلال خوزستان: شرایط تیم رو به سامان است/انتخاب گلر هر بازی بستگی به شرایط تیم حریف دارد
دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان شرایط تیمش را رو به سامان دانست و گفت: طبیعی است که تیم هایی که از دسته پایین تر به لیگ برتر صعود می کنند، در برهه ای از زمان دچار بحران شوند.
 
پرویز کریمی اظهار کرد: متاسفانه تیم ما در چند بازی به دلایلی ازجمله کم تجربگی بازیکنان، نتوانست نتیجه بگیرد اما خوشبختانه اکنون از آن بحران خارج شده ایم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان امسال می تواند در لیگ برتر نتایج لازم را به دست آورد؟ گفت: به این موضوع شک نکنید؛ سیر صعودی تیم مان کاملا مشخص می باشد و به نظرم این نتایجی که تاکنون به دست آورده ایم، برای تیمی که به تازگی وارد لیگ برتر شده است، قابل قبول می باشد.
 
گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: مطمئن باشید تا پایان نیم فصل اول رقابت ها، تیم ما می تواند حتی در نیمه بالای جدول قرار بگیرد. این امید می رود که جایگاه تیم ما از این مکانی که اکنون در آن جای گرفته ایم، بهتر شود.
 
وی عنوان کرد: اگر ما در نیم فصل نخست، خودمان را تا نیمه بالای جدول برسانیم، مطمئنا در نیم فصل دوم شرایط مان ار نظر روحی – روانی و فنی باتوجه به بالاتر رفتن تجربه بازیکنان جوان مان، بهتر خواهد شد که این موضوع در عملکرد تیم مان هم تاثیرگذار است. بیشتر بازیکنان تیم ما جوان هستند و اولین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند و به همین دلیل نیم فصل اول برای ما سخت است.
 
کریمی در ارزیابی اش از عملکرد ویسی بیان کرد: به نظرم او تا این جای مسابقات توانسته نتایج قابل قبولی را به دست آورد. به هر حال این که بخواهی با یک تیم جوان در لیگ برتر کار کنی، شرایط سختی است که به نظر من ویسی توانسته به راحتی از عهده این کار برآید.
 
وی با بیان این که مطمئنا تیم ما با افکار خاصی که ویسی دارد، رو به جلو حرکت می کند، افزود: باتوجه به افکار او که دوست دارد تیم پیشرفت کند، این احساس به بازیکنان تیم هم تزریق می شود که به همین دلیل شک نکنید که می توانیم نتایج لازم را در لیگ برتر به دست آوریم.
 
او که یکی از چهار دروازه بان تیم استقلال خوزستان است و در برخی از بازی ها درون دروازه این تیم قرار گرفته است، درباره نحوه انتخاب گلرها برای هر دیدار گفت: علاوه بر من فابیو کاروالیو، علی اکبر آهکی و سجاد قاسمی از دروازه بانان تیم هستند. انتخاب گلر هر بازی به شرایط تیم حریف بستگی دارد. برای خود من فرقی ندارد که کدام یک از ما گلرها درون دروازه قرار بگیریم، مهم کمک کردن به تیم است و من هم هر زمانی که در ترکیب تیم هستم، تمام تلاشم را می کنم تا تیم مان نتیجه بگیرد. جهانبخش داراب پور برای افزایش کارایی ما بسیار تلاش می کند که امیدوارم بتوانیم جواب محبت های او را بدهیم.
 
دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره دیدار آینده تیمش مقابل داماش عنوان کرد: این بازی هم به صورتی می تواند برای ما سرنوشت ساز باشد؛ چرا که اگر بتوانیم از این دیدار نتیجه بگیریم، با روحیه مضاعفی در چند دیدار باقی مانده تا پایان نیم فصل اول مقابل حریفان ظاهر می شویم. این دیدار مطمئنا یک بازی فیزیکی و درگیرانه خواهد بود. به نظرم معمولا تیم های شمالی درگیرانه بازی می کنند.
 
وی خطاب به هواداران تیمش گفت: به نظرم مردم خوزستان بهتر از هر کسی فوتبال را می فهمند و درک می کنند. مطمئنا آن ها متوجه این موضوع هم هستند که تیمی که تازه وارد لیگ برتر شده است، نیاز به زمان دارد. آن ها باید صبر کنند.
 
کریمی ادامه داد: درست است که هواداران انتظار دارند که تیم ما نتیجه بگیرد ولی اگر آن ها صبر داشته باشند، ما می توانیم نتیجه خوبی را به دست آوریم. به هر حال باید حمایتی درست و حسابی از تیم ما شود. اگر ما امسال بتوانیم به آن نتیجه دلخواه برسیم، مطمئنا در سال های آینده می توانیم انتظارات بیشتری را برآورده کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار