تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۷۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی حفاری حاشیه ساز شد/ عملیات غیرصنعتی ماهشهر بازهم شکست خورد
نمایندگان استان خوزستان درمسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور به یک تساوی ویک شکست دست یافت.

شامگاه جمعه در هفته چهارم این مسابقات، تیمهای شرکت ملی حفاری ایران و میثاق تهران در سالن فوتسال مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در پایان دو تیم به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

فرید نمازی و مجتبی مریدی زاده گلهای تیم شرکت ملی حفاری ایران را به ثمر رساندند و حسین سلطانی و مصطفی حسن نژاد برای تیم میثاق تهران گلزنی کردند.

دراین بازی تماشاگران تیم شرکت ملی حفاری ایران که از عملکرد داوران بازی ناراضی بودند درچند نوبت با پرتاپ اشیا به درون باعث به وجود چند وقفه در بازی شدند و در پایان بازی نیز با حضور در زمین بازی از انجام مصاحبه کادر فنی و بازیکنان این تیم با خبرنگاران رسانه های گروهی جلوگیری کردند.

تیم‌ شرکت ملی حفاری ایران با کسب این نتیجه با پنج امتیاز درمکان هشتم جدول رده بندی مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشورباقی ماند.

گفتنی است تیم‌ شرکت ملی حفاری ایران در هفته پنجم مسابقات فوتسال دسته برتر باشگاه های کشور یازدهم مهر به مصاف تیم‌ راه ساری می روند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران با اشاره به اینکه با هدف کسب امتیاز به اهواز آمدیم، گفت: بازیکنان برنامه های کادرفنی را درزمین اجرا کردند و در صورت دقت آنان پیروزی دور از دسترس نبود.

محمود خوراکچی در پایان بازی گفت: بازی تیم ملی حفاری اهواز مقابل گیتی پسند اصفهان را به صورت کامل تماشا کردیم و با شناخت کامل به مصاف این تیم رفتیم.

وی گفت: ملی حفاری اهواز تیم بسیار خوبی است و در هفته های آینده حرفهای بسیاری برای گرفتن خواهد داشت.

در دیگر بازی این هفته، تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر میهمان تیم دبیری تبریز بود که درپایان بازی را با نتیجه هفت بر دو به میزبان خود واگذارکرد.

گلهای دبیری در این بازی را نصر الله مومن (2گل)، جواد اصغری مقدم، وحید شمسایی، بهروز جعفری، میثم ایلانلو و بابک اکبری به ثمر رساندند و محمدعلی حسین خانی و محمد جعفری گلهای عملیات غیرصنعتی را وارد دروازه میزبان کردند.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهردر پایان بازی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از داور بازی این تیم مقابل دبیری تبریز گفت: قضاوت داور بازی تاثیرمستقیم در نتیجه بازی داشته است و در این بازی به داوری باختیم.

ایمان عیسی زاده افزود: داور با قضاوت خود درچهار گل تیم دبیری تبریز نقش اول را داشت و به پیروزی این تیم کمک فراوانی کرد.


وی با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر،دراین بازی گفت:درصورتی که داوری درحالت عادی بود ما حداقل به تساوی دست پیدا می کردیم.

سرمربی تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر،گفت: با برطرف شدن مصدومیت چند بازیکن این تیم  وآماده شدن نفرات جدید با آمادگی کامل به مصاف تیم شهرداری تبریز می رویم.

تیم عملیات غیرصنعتی ماهشهر در هفته پنجم این مسابقات یازدهم مهر به مصاف تیم شهرداری تبریز می رود.

پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور با حضور14 تیم درحال برگزاری است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار