تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۴۷۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گزارش زنده: استقلال ایران صفر - اف سی سئول کره دو
سانتر از جناح راست بازکنان کره در غفلت مدافعان استقلال روی خط شش قدم این تیم فرود آمد، ضربه سر یو هان را رحمتی به صورت ناقص دفع نمود تا دامیانویچ از روی خط شش قدم گل زنی کند


گل: دژان دامیانویچ دقیقه 38، گو یو هان دقیقه 47 -
لیگ قهرمانان آسیا مرحله ی نیمه نهایی
ورزشگاه جام جهانی سئول
کارت زرد: گو یو هان دقیقه 27 (اف سی سئول)
استقلال:
سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، محمد قاضی، پژمان نوری و محمدمهدی نظری

سرمربی: امیر قلعه نوعی.
اف سی سئول:
کیم یونگ دائه، گو یو هان، کو یونگ هان، چادوری، دژان دامیانویچ،
سرمربی: چونگ بونگ سو.
شرح بازی:

نیمه نخست در حالی که تا اواخر این بازی بدون حادثه جدی رو دروازه های دو تیم در جریان بود، پس از به ثمر رسیدن گل اف سی سئول ورق به سود این تیم برگشت و درست پس از گل سید مهدی رحمتی یک تک به تک را به صورت دو ضرب دفع نمود. پیش از گل دوبار نکونام با شوت های خطرناکش دروازه کره ها را به خطر انداخته بود.
شرح گلها:

سئول 1-0 استقلال: سانتر از جناح راست بازکنان کره در غفلت مدافعان استقلال روی خط شش قدم این تیم فرود آمد، ضربه سر یو هان را رحمتی به صورت ناقص دفع نمود تا دژان دامیانویچ فرصت طلب از روی خط شش قدم گل نخست اف سی سئول را به ثمر برساند.

سئول 2-0 استقلال: بازهم سانتر از راست کره ها روی خط شش قدم استقلال با دفع ناقص مدافعان این تیم همراه بود تا گو یو هان به راحتی گل دوم سئول را به ثمر برساند.

:
:
:
آخرین اخبار