تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۴۷۳۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم‌ملی واترپلو در راه مسابقات آسیایی
مربی خوزستانی تیم‌ملی واترپلو جوانان پیش از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: می‌خواهیم از عنوان قهرمانی سال گذشته‌مان در آسیا دفاع کنیم و همه هم‌قسم شده‌ایم كه به این مهم برسیم.
 
رضا مخيلفی اظهار کرد: در این مسابقات که از سوم تا دهم مهرماه در سنگاپور برگزار می‌شود با تیم‌های فیلیپین، قزاقستان، سنگاپور و سریلانکا هم‌گروه هستيم.
 
وی ادامه داد: در دیدار نخست به مصاف فیلیپین می رویم که جزو تیم های درجه سه آسیا است.  تیمی را دست کم نمی گیریم و با تمام قدرت مقابل آن ها بازی می کنیم و اين که شروع خوبی داشته باشیم بسیار مهم است که در این راستا نکات فنی را به بازیکنان گوش‌زد کرده ایم.
 
وی بیان کرد: در دیدار دوم به مصاف قزاقستان خواهیم رفت كه تیم خوبی است. قزاقستان استخوان‌بندی تیم روسیه سابق است. از این تیم شناخت کافی داریم و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کرده‌ایم.
 
مربی تیم‌ملی واترپلو جوانان با بیان این که نسبتا تمام تیم ها را زیر نظر داشته‌ایم، گفت: به این مسابقات می‌رویم تا از حیثیت واترپلو کشور دفاع کنیم. سنگاپور و سریلانکا برای اولین بار است که در این رقابت ها شرکت می کنند ولي همان طور كه گفتم ما هیچ تیمی را دست‌کم نمی گیریم و برابر تمام تیم ها با قدرت بازی می کنیم.
 
وی درباره آمادگی تیم ايران عنوان کرد: خدا را شکر تا به الان هیچ مصدومی نداریم و بازیکنان با تمام توان تمرین می‌کنند. وضعیت جسمانی آن‌ها بسیار خوب است و به آن فرمی که می‌خواستیم رسیده‌اند. بازیکنان‌مان یک‌دست، هم‌دل و متحد هستند. تمام نکات فنی را به آن ها گوش‌زد کرده ایم و تمام نقاط ضعف و قوت تیم ها را هم آنالیز کرده‌ایم و به این مسابقات می رویم تا با تمام توان روبه‌روی حريفان قرار بگیریم.
 
مخيلفی در پاسخ به این سوال که چه جایگاهی را برای تیم‌ملی پیش‌بینی می کنید؟ گفت: تمام تلاش بازیکنان این است که بدون غرور، حداقل جزو تیم های اول و دوم آسیا باشیم ولی هدف اصلي ما کسب جایگاه نخست است. من به تیم‌مان ایمان دارم. ما می خواهیم با تمام وجود از حیثیت واترپلو کشور دفاع کنیم.
 
وی درباره شرایط مهرداد غلام‌نژاد، بازیکن خوزستانی تیم‌ملی عنوان کرد: او هم شرایط خوبی دارد و باتوجه به این که وي جزو بازیکنان خوب ما است، صد درصد به او هم بازی می رسد. اکنون وضعیت تمام بازیکنان خوب است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار