تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۶۶۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حبس و جزای نقدی برای مدیرعامل واحد تولیدکننده تیرچه غیراستاندارد اهوازی
مدیرکل استاندارد استان خوزستان از شش ماه حبس و 10 میلیون ریال جزای نقدی در انتظار مدیرعامل واحد تولیدکننده تیرچه غیراستاندارد در اهواز خبر داد.

رضا دهدشتی‌زاده  اظهار کرد: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی و خدماتی در این خصوص را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است و در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

وی افزود: در بازرسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل یک‌صد و 50 شاخه تیرچه زیگزاگی سیمانی به دلیل عدم رعایت استاندارد ملی مربوطه از یک واحد تولید کننده در شهرستان اهواز توقیف و موضوع از سوی دایره حقوقی این اداره کل برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع شد.

مدیرکل استاندارد استان خوزستان تصریح کرد: مدیر عامل واحد تولیدی متخلف به دلیل تولید و توزیع محصولات مغایر با استاندارد ملی ایران و عدم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت 10 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
اهوازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
چه عجب ، سر و كله استاندارد پيدا شد
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
0
0
اخه
چه خبره 10میلیون
ریال ورشکسته نشه یه بار
:
:
:
آخرین اخبار