تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۴۶۳۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کلاه‌کج: باید سپاهان را شکست دهیم
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر به دنبال آن هستیم که در جایگاه بالای جدول قرار گیریم باید سپاهان را در اهواز شکست دهیم.

عادل کلاه‌کج اظهار کرد: هدف ما نه تنها ابقا در لیگ بوده بلکه تلاش می‌کنیم که در جایگاه بالای جدول قرار بگیریم.

وی بیان کرد: گرچه در بازی‌های گذشته خود نتایج قابل قبولی کسب نکردیم و امتیازات را به راحتی از دست دادیم اما هنوز ابتدای راه بوده و ما به آینده امیدوار هستیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازی‌های قبلی خود را با بدشانسی واگذار کردیم افزود: اگر قدری در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنیم قطعا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: سپاهان تیم بسیار خوب و باتجربه‌ای بوده و رمز موفقیت این تیم مدیریت خوب آن است ما نباید این تیم را دست کم گرفته و باید با تمام توان مقابل آن‌ها صف‌آرایی کنیم.

کلاه‌کج ادامه داد: در هفته اخیر تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان به لحاظ روحی و جسمانی آماده بازی مقابل این تیم اصفهانی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ‌روی نقاط ضعف و قوت حریف تمرین می‌کنیم، عنوان کرد: امیدوارم روز جمعه شاهد یک بازی جذاب و تماشاگرپسند باشیم.

هافبک آبی‌پوشان خوزستانی گفت: در دیدار هفته گذشته می‌توانستیم پیروز میدان باشیم اما متاسفانه در دقیقه آخر بازی به تساوی کشیده شد و تنها یک امتیاز کسب کردیم.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920618000917#sthash.giUdyjuI.dpuf
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار