تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۴۴۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسلمان شدن یک بانوی اسکاتلندی در آبادان
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) آبادان از مسلمان شدن یک بانوی مسیحی اسکاتلندی در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام عبدالله باوی با بیان اینکه این بانوی اسکاتلندی به نام جنیفر میشل با 32 سال سن، معلم مقطع ابتدایی در اسکاتلند است، در روز چهارشنبه 16 مرداد با بر زبان آوردن ذکر شهادتین در حوزه علمیه امام صادق (ع) آبادان به دین اسلام مشرف شد.

وی با اشاره به اینکه این بانو در یک خانواده مسیحی به دنیا آمده و تبعه کشور اسکاتلند است، گفت: این معلم اسکاتلندی پس از تحقیق و تفحص و انجام مطالعات فراوان، دین اسلام را به عنوان دین برتر برگزید و پس از به جا آوردن آئین مسلمان شدن، مذهب شیعه اثنی عشری را به عنوان مذهب خود انتخاب و به ولایت و امامت حضرت علی (ع) و ائمه معصومین (ع) پس از پیامبر (ص) شهادت و گواهی داد.

حجت الاسلام باوی همچنین از ازدواج این بانوی تازه مسلمان شده پس از مشرف شدن به دین اسلام با یکی از اهالی آبادان خبر داد و گفت: مهریه این نو عروس تازه مسلمان، علاوه بر یک جلد قرآن کریم، پنج سکه بهارآزادی و سفر زیارتی به مشهد مقدس، آموزش و یادگیری احکام و عقاید دین اسلام به ویژه نماز است.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار