تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۴۴۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تغییر قطعی در کادر فنی تیم ملی فوتسال
تیم ملی فوتسال ایران در روزهای آینده و پس از بازگشت سرمربی اسپانیایی خود به تهران، دچار تغییراتی در کادر فنی خواهد شد. به گفته سیدرضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال رضا لک مربی تیم ملی قطعا از کادر فنی جدا شده و به احتمال زیاد علی صانعی جایگزین او می‌شود.

سیدرضا افتخاری در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: منتظر بازگشت "خسوس کاندلاس" هستیم تا برنامه‌هایش را برای ماه‌های آینده بگیریم. او تا این هفته به تهران بر می‌گردد. با این حال رضا لک مربی تیم ملی که سرمربی گیتی پسند است، نمی‌تواند کارش را در تیم ملی ادامه بدهد.
 
وی در توضیح این ماجرا ادامه داد: لک با تیم فوتسال گیتی‌پسند قرارداد دارد و مسابقات و بازی‌های باشگاهی این تیم با اردوها و مسابقات تیم ملی تدخل دارد. به همین دلیل وی نمی‌تواند در هر دو تیم فعالیت کند. ما از او خواستیم که در همان تیم گیتی پسند بماند.
 
" زمانی که لک با تیم گیتی پسند قرارداد بست اعلام کردید او می‌تواند همزمان در تیم ملی هم فعالیت کند. چرا در آن مقطع این مسئله را اعلام نکردید"؟ سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این سئوال، افزود: آن موقع لک مشکلی نداشت چون لیگ تعطیل بود! ولی وقتی لیگ شروع می‌شود لک باید سر تیم خودش باشد. آنها در جام باشگاه‌های آسیا هم بازی دارند.
 
وی در خصوص اینکه با این حساب جدایی لک از تیم ملی قطعی شده است، تصریح کرد: او یک جورهایی جدا شده است! با این حال هاشم‌زاده دیگر مربی تیم ملی تمایل دارد که از گیتی پسند جدا شود و در تیم ملی به کارش ادامه بدهد چون خسوس وی را می‌خواهد.
 
افتخاری درباره جانشین لک در تیم ملی، یادآور شد: نظر خودم این است که علی صانعی در تیم ملی کار کند. البته صانعی خودش علاقه دارد تیم امید را در اختیار داشته باشد. حالا باید با خسوس هم صحبت کنم و اگر او هم راضی شد صانعی به کادر فنی بزرگسالان هم اضافه خواهد شد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: من با صانعی هم صحبت‌هایی داشتم. البته ما قصد دخالت در کارهای خسوس را نداریم. به همین دلیل باید منتظرم باشیم تا وی به ایران برگردد و در این خصوص با او صحبت کنیم.
 
سرپرست کمیته فوتسال در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا اختلاف رضا لک و خسوس در جدایی مربی تیم ملی نقش داشته است یا خیر؟، گفت: این مسائل ارتباطی به هم ندارد. اصلا آنها با هم اختلافی نداشتند و با همدیگر خوب کار می‌کردند.
 

مرجع / مـهـر
برچسب ها: تیم ملی فوتسال
:
:
:
آخرین اخبار