تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۴۳۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تلاش هیئت جودوی خوزستان برای دفاع از عنوان نائب قهرمانی
سرمربی تیم هیئت جودو خوزستان پیش از حضور در دومین دوره لیگ برتر نوجوانان کشورگفت: تیم ما در این دوره از رقابتها برای دفاع از عنوان نائب قهرمانی تلاش می کند.

محمد درویش پور در خصوص حضور تیمش در این دوره از رقابتها اظهار کرد: هفته نخست رقابتهای لیگ برتر نوجوانان کشور با عنوان جام آینده سازان المپیک 14 تیرماه با حضور 22 تیم در تهران برگزار می شود و تیم ما در هفته اول این رقابت ها باید سه بازی انجام دهد.

وی افزود: هنوز مشخص نشده که با چه تیم هایی بازی داریم ولی آمادگی تیم ما برای حضور در این رقابت ها خوب است.

سرمربی تیم هیئت جودوی خوزستان ادامه داد: تیم ما در فصل گذشته این رقابت ها نائب قهرمان شد و در این دوره نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تیم ما در هفته نخست این رقابت ها با نیروهای بومی شرکت می کند ولی از هفته های بعد چند نیروی غیر بومی نیز به ترکیب تیم اضافه می شوند.

درویش پور بیان کرد: تیم ما 11 جای خالی دارد که اکنون با چند بازیکن ملی پوش نیز در حال مذاکره هستیم.

وی اظهار کرد: اگرچه سال گذشته این رقابت ها با 16 تیم برگزار شد و اکنون با 22 تیم استارت می خورد ولی با این وجود شناخت خوبی از بیشتر تیم ها داریم.
 
سرمربی تیم هیئت جودو خوزستان گفت: باشگاه مقاومت یکی از رقبای اصلی ما به شمار می رود ولی سایر تیم ها نیز حساب ویژه ای روی تیم ما باز کرده اند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار