تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۴۳۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شرايط و نحوه استفاده از مهمانسراهاي كارگري اعلام شد
معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نحوه استفاده كارگران از زائرسراي كارگري قم و مشهد و نيز استراحتگاه كارگران بندر انزلي را در تيرماه سال92 تشريح كرد.

عبدالكريم انصاري زاده گفت: متقاضيان واجد شرايط مي توانند با در دست داشتن معرفي نامه از محل كار و مراجعه به ادارات تعاون كار و رفاه اجتماعي، با توجه به سهميه ها، درخواست خود را براي استفاده از اين مجموعه ها ارائه كنند.

وی بیان كرد: فرد معرفي شده بايد هزينه اسكان را پس از پذيرش نهايي به مبلغ 450  هزار ريال به ازاي يك دوره و براي يك خانواده حداكثر پنج نفري به حساب شماره 2584244 نزد بانك رفاه كارگران شعبه وزارت كار كد 104 واريز و حواله مربوطه را ارائه كند.

معاون رفاه اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان افزود: به ازاي هر نفر اضافه بر سهميه خانواردر هرشب به مبلغ 50 هزار ريال دريافت خواهدشد ضمن اينكه استفاده كنندگان باید از پرداخت هزينه اسكان به صورت دستي خودداري كنند.

انصاري زاده تاكيد كرد: فرد درخواست كننده بايد دفترچه بيمه وكارت ملي و معرفي نامه ازمحل كار را نيز در موقع مراجعه همراه داشته باشد وپس از آن نسبت به تكميل فرم مربوط اقدام كند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار