تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۳۴۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كدام فیلم‌ها روی پرده سینماهای حوزه هنری رفته‌اند؟
نمايش فیلم‌هاي سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی از صبح روز دوشنبه (10 تیر 92) در سینما اکسین اهواز، «یکی برای همه» به کارگردانی محمد آهنگرانی از ديروز سه‌شنبه  در سینما قدس اهواز و «بی‌تابی بیتا» ساخته مهرداد فريد در سینما بهمن اهواز آغاز شد.

 در خلاصه داستان «چه خوبه برگشتی» آمده است: «فرزاد (جراح دندان‌پزشک) پس از سال‌ها به ایران می‌آید تا دور از مسايل آشفته زندگی‌اش نفسی تازه کند. ولی ورود او هم زمان است با پدیدار شدن یک شیء مرموز شبه فضایی و خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سال‌ها است در همسایگی هم و در کنار دریا زندگی می‌کنند به جدالی بیهوده می‌کشاند. این فیلم داستان کمدی دعوای دکتر و مهندس است که با ورود «حوری خانم» وارد مسیر تازه‌ای می‌شود.

رضا عطاران، حامد بهداد، مهناز افشار، همایون ارشادی، علی‌رضا جعفری، علی‌اصغر طبسی، راضیه فرجی، محمد کارت، محسن بشیر، عرشیا توفیقی، اکبر نیری، محمد ثانی، قربان خدادوست و... با حضور رویا تیموریان و حسن پورشیرازی بازیگران «چه خوبه که برگشتی» هستند.

«چه خوبه برگشتی» را رضا درمیشیان و داریوش مهرجویی تهیه کرده‌اند و این فیلم محصول کانون ایران نوین است که موسسه فیلمیران پخش آن را برعهده دارد.

فیلم "چه خوبه که برگشتی" در شش سانس 10-12- 14-16-18-20و چهارشنبه وپنشنبه و جمعه علاوه بر این شش سانس ساعت 21/30اکران می شود.

و فیلم "یکی برای همه" در شش سانس 9:30ـ11:30، 13:30ـ15:30 و 17:30ـ19:30 و روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه ساعت 21 اکران می‌شود.

شهروندان اهوازي می‌توانند با مراجعه به سایت www.cinematicket.ir به ترتیب فیلم، سینما، روز، سانس و شماره صندلی خود را انتخاب كنند. فروش در این سامانه به صورت 24 ساعته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار
ذ