تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۳:۳۳
کد خبر: ۴۳۲۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فوتبال ایتالیا با شکست اروگوئه سوم شد
تیم ملی فوتبال ایتالیا با برتری مقابل اروگوئه به عنوان سوم مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون‌ها دست یافت.
تیم‌های ملی اروگوئه و ایتالیا از ساعت 20:30 یکشنبه در چارچوب دیدار رده‌بندی مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون‌ها 2013 برزیل به مصاف هم رفتند که جدال‌شان در پایان به برتری تیم ایتالیا در ضربات پنالتی انجامید. در این بازی که در ورزشگاه «فونته نوا» شهر سالوادور برزیل برگزار شد، ابتدا تیم ملی ایتالیا با گلزنی داویده آستوری در دقیقه 24 از اروگوئه پیش افتاد اما ادینسون کاوانی در دقیقه 58 کار را به تساوی کشاند، آنهم در شرایطی که تیمش با شکست یک بر صفر به رختکن رفته بود.

ایتالیا که در این بازی نفراتی چون آندرآ پیرلو و آندرآ بارزاگلی را در اختیار نداشت و با ترکیبی از بازیکنان جوان به میدان رفته بود، در دقیقه 73 توسط الساندرو دیامانتی به گل دوم رسید و بازهم از شاگردان تابارس پیش افتاد. هنوز 5 دقیقه از گل تیم ایتالیا نگذشته بود که ادینسون کاوانی گل دوم خود و تیم ملی اروگوئه را در دقیقه 78 به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

بازی اروگوئه - ایتالیا در پایان 90 دقیقه تلاش 2 تیم نتیجه‌ای جز تساوی 2 بر 2 نداشت تا آنها در وقت‌های تلف شده شانس خود را برای دستیابی به پیروزی و کسب عنوان سوم جام کنفدراسیون‌ها بیازمایند. در وقت‌های تلف شده توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و شاید مهمترین اتفاق اخراج ریکاردو مونتولیوو در دقیقه 110 بود که باعث شد ایتالیا در 10 دقیقه آخر بازی با یک بازیکن کمتر به کار ادامه دهد.

پس از آنکه بازی در پایان 120 دقیقه ماراتن 2 تیم به نتیجه تساوی 2 بر 2 انجامید این تیم ایتالیا بود که با برتری 3 بر 2 در ضربات پنالتی به پیروزی 5 بر 4 رسید و مقام سوم جام کنفدراسیون‌ها 2013 را به دست آورد. تیم‌های برزیل و اسپانیا از ساعت 2:30 بامداد فردا (دوشنبه) در دیدار نهایی این مسابقات در ورزشگاه ماراکانای به مصاف هم می‌روند.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: ایتالیا ، اروگوئه ، شکست ، سوم
:
:
:
آخرین اخبار