تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۴۳۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
6 نامزد دریافت توپ طلای کنفدراسیون‌ها
نام 6 بازیکن که کاندیدای دریافت توپ طلای رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها هستند، اعلام شد.
نام نیمار، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل، آندرس اینیستا، هافبک تهاجمی تیم ملی اسپانیا و آندره‌آ پیرلو، هافبک بازیساز تیم ملی ایتالیا در بین کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن جام کنفدراسیون‌ها 2013 دیده می‌شود.



نیمار که به تازگی به بارسلونا پیوسته است در مسابقات جام کنفدراسیون‌ها 2013 تاکنون 2 بار به عنوان بهترین بازیکن میدان شناخته شده است. او برای تصاحب این عنوان رقیبی جدی به نام آندرس اینیستا دارد که در صعود ماتادورها به فینال این رقابت‌ها بسیار تاثیرگذار بوده است.

در کنار ستاره برزیلی بارسلونا نام پائولینیو دیگر هم‌تیمی او به دلیل عملکرد خوبش در جام کنفدراسیون‌ها در فهرست بهترین بازیکنان این رقابت‌ها دیده می‌شود. این بازیکن گل برتری سلسائو را در دیدار مقابل اروگوئه به ثمر رساند و زمینه‌ساز صعودش تیمش به فینال مسابقات شد.

تنها کاندیدایی که از جمع بازیکنان تدافعی نامش در این فهرست به چشم می‌خورد، سرخیو راموس، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا است که تیمش تا پیش از دیدار فینال جام کنفدراسیون‌ها گلی از حریفان دریافت نکرده است.

آندره‌آ پیرلو، هافبک ایتالیا که سهم بسزایی در قرار گرفتن آتزوری در جمع 4 تیم پایانی این رقابت‌ها داشت مسن‌ترین کاندیدایی است که بین بهترین‌های جام کنفدراسیون‌ها شانس دستیابی توپ طلا را دارد. وی در صدمین بازی ملی خود با یک ضربه ایستگاهی زیبا دروازه مکزیک را در برد 2 بر یک لاجوردی‌ها گشود.

لوئیز سوارز، مهاجم تیم ملی فوتبال اروگوئه‌ که یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان این تورنمنت بود هم نامش در بین 6 کاندیدای کسب توپ طلای این رقابت‌ها قرار دارد.

اگر نیمار یا پائولینیو عنوان بهترین بازیکن جام کنفدراسیون‌ها را تصاحب کنند پس از آدریانو و کاکا که در سال‌های 2005 و 2009 موفق به دستیابی به این عنوان شده‌اند، برای 3 دوره پی‌درپی توپ طلای این تورنمنت به برزیلی‌ها می‌رسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار