تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۴۳۰۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساخت ششمین زمین چمن طبیعی فوتبال با نام اروند در آبادان آغاز شد
رئيس امور ورزش شركت پالايش نفت آبادان گفت: کار ساخت ششمین زمین چمن طبیعی فوتبال در منطقه بوارده جنوبی این شهر با نام اروند آغاز شد.
حسن مختاری با اشاره به اینکه شرکت پالایش نفت آبادان تاکنون شش زمین چمن مصنوعی و پنج زمین چمن طبیعی در شهر ایجاد کرده است، افزود: کار ساخت ششمین زمین چمن طبیعی فوتبال با تصمیم مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان از آغاز و به مدت یک سال به طول می انجامد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه این زمین چمن بتواند بخش دیگری از مشکلات فوتبال آبادان به لحاظ کمبود محل انجام تمرینات را رفع کند، عنوان کرد: زمین مذکور پس از اتمام برای آموزش فوتبال در اختیار فرزندان کارکنان پالایشگاه و مدارس فوتبال باشگاه صنعت نفت قرار می گیرد.

به گفته رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان در راستای تعامل با سایر دستگاه های شهر به ویژه اداره ورزش و جوانان آبادان زمین مذکور در صورت نیاز به محل تمرینات تیمهای تحت پوشش این اداره در اختیار آنها نیز قرار داده می شود.

مختاری یادآور شد: این زمین چمن طبیعی فوتبال دارای ابعاد 120 در 80 است که از امکانات و اعتبارات داخلی شرکت پالایش نفت آبادان احداث می شود.

وی با اشاره به اینکه زمین چمن مذکور از زمینهای خاکی مربوط به شرکت پالایش نفت آبادان است، ادامه داد: در زمان حاضر کار زهکشی، آبیاری و تعویض خاک آن به منظور کاشت چمن طبیعی در حال انجام است.

شرکت پالایش نفت آبادان تاکنون پنج زمین چمن طبیعی و پنج زمین چمن مصنوعی را در سطح شهر آبادان احداث کرده است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: چمن ، طبیعی ، فوتبال ، اروند ، آبادان
:
:
:
آخرین اخبار