تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۲۸۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جام کنفدراسیون ها
پیروزی پرگل برزیل برابر ایتالیا + فیلم
برزیل 4 - ایتالیا 2
در آخرین دیدار مرحله گروهی جام کنفدراسیون ها شب گذشته برزیل و ایتالیا دو تیم 6 امتیازی گروه A مسابقات در حضور بیش از 48 هزار تماشاگر برای تعیین صدرنشین مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت شاگردان اسکولاری موفق شدند با نتیجه 4 بر 2 به پیروزی برسند.

دراین دیدار که در ورزشگاه آره‌نا فونته نوا شهر سالوادور برگزار شد میزبان جام جهانی 2012 در شرایطی به مصاف ایتالیا، نایب قهرمان یورو 2012 رفت که این تیم  2 ستاره اصلی خود در خط میانی، آندره‌آ پیرلو به دلیل مصدومیت و دانیله دروسی به دلیل دو اخطاره بودن را در اختیار نداشت.

گل‌های این دیدار را فرد در دقایق 66 و 89، دانته 45 و نیمار 55 به ثمر رساندند در مقابل گل‌های ایتالیا توسط جاکرینی 51 و کیلینی 71 به ثمر رسید.

نیمار ستاره بارسا گل خود را از روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا در سومین دیدار خود سومین گل خود را به زیبایی به ثمر برساند.

در این دیدار تیم داوری عملکرد خوبی نداشت و 2 گل برزیل مشکوک به آفساید به ثمر رسید و در صحنه گل دوم ایتالیا هم یک اتفاق جالب و عجیب رخ داد؛ روشن ایرماتوف داور معروف آسیایی قبل از به ثمر رسیدن گل ایتالیا سوت زد و نقطه پنالتی را نشان داد اما وقتی توپ وارد دروازه شد گل را صحیح دانست و همین امر اعتراض عجیب برزیلی ها را در پی داشت.

در دیگر بازی گروه A هم تیم ملی مکزیک موفق شد با نتیجه 2 بر 1 ژاپن را از پیش رو بردارد.بدین ترتیب تیم ملی برزیل صدرنشین گروه شد و ایتالیا در جایگاه دوم قرار گرفت تا احتمال رویارویی لاجوردی پوشان با اسپانیا در مرحله نیمه نهایی وجود داشته باشد.امشب در آخرین دیدارهای گروه B هم اسپانیا با نیجریه بازی می کند و اروگوئه به مصاف تاهیتی خواهد رفت.

فیلم گلهای این دیدار را در زیر ببینید



دانلود




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۳
0
0
نیمار
:
:
:
آخرین اخبار