تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۱۸۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد صندوق اخذ راي در استان تهران
مرتضي تمدن پيش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره آخرين وضعيت نحوه برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر و روستا اظهار داشت: تعداد 11 هزار و 959 صندوق اخذ راي و 5 هزار و 882 شعبه اخذ راي در استان تهران براي برگزاري انتخابات تدارک ديده‌ايم.

وي افزود: وجود صندوق‌هاي سيار در شمارش اين صندوق‌ها قرار گرفته و امسال توانسته‌ايم براي عشاير کشور هم تعدادي صندوق اخذ راي تدارک ببينيم که در زمره تعداد صندوق‌هاي اعلام شده است.

استاندار تهران با اشاره به تعداد افراد دخيل در انتخابات گفت: تعداد 160 هزار نفر دست‌اندرکار و همچنين غريب به 200 هزار نفر از نيروها به صورت مستقيم و يا غيرمستقيم براي برگزاري انتخابات در استان تهران حضور خواهند يافت.

تمدن به وضعيت شعب اخذ راي در شهر تهران اشاره و تصريح کرد: غريب به 3 هزار و 400 شعبه مختص شهر تهران خواهد بود که تمامي شعب از ساعت 8 صبح روز جمعه 24 خرداد ماه به مدت 10 ساعت به فعاليت و مشارکت در عرصه انتخابات خواهند پرداخت و در صورت نياز از سوي وزير کشور تمديد خواهد شد.

وي به رفتار برخي از کانديداها در نقد عملکرد دولت نهم و دهم اشاره و تصريح کرد: اگر چنانچه کانديداها رقمي و يا آماري را به صورت اشتباه از عملکرد دولت کنوني ارايه دهند، بدانند که مردم بهترين قضاوت کننده هستند و در صورت درخواست و يا شکايت مسئولان حال حاضر دولت و يا سازمان‌هاي موجود به کميسيون تبليغات ارجاع داده مي‌شود و اين کميسيون بعد از بررسي‌هاي لازم در صورت صلاحديد وقت مناسبي را براي پاسخگويي مسئولان در نظر مي‌گيرد.

تمدن در ادامه به گزارش تخلفات انتخاباتي در اين دوره اشاره و تصريح کرد: گزارش تخلفات انتخاباتي اين دوره مربوط به دو بخش کانديداهاي رياست جمهوري و داوطلبان شوراي شهر و روستا است که به علت کسرت داوطلبان موجود در شوراها که غريب به 8 هزار نفر در استان تهران هستند، در صورت بروز تخلف با تذکر قابل رفع است.

استاندار تهران به تخلفات از سوي کانديداهاي رياست جمهوري اشاره كرد و اظهار داشت: به واسطه مسئوليت در تعداد نامزدهاي انتخاباتي تعداد گزارشات ارسال شده نسبتا زياد نشده و از برخي نامزدها تعدادي گزارشات به دست آمده که آن را به هيئت اجرايي، نظارت و مسئولان ستادها تذکر داده‌ايم چرا که نمي‌خواهيم عرصه را در اين شرايط تنگ کنيم.

تمدن در پايان خاطر‌نشان کرد: در روزهاي گذشته به برخي از مسئولان ستادهاي برخي کانديداها تذکراتي را مبني بر رعايت اصول اخلاقي در هنگام تبليغات که گاهي موجب برهم زدن آرامش مردم شد، تذکراتي را داده‌ايم.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: انتخابات1392
:
:
:
آخرین اخبار