تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۴۱۶۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توهین‌ تروریست سوری به ذات‌الهی/ فیلم
گروه‌های تروریستی وابسته به «ارتش آزاد سوریه» و همچنین گروه‌های تکفیری وابسته به «جبهه النصره»، شاخه سازمان القاعده در سوریه که طی بحران سوریه اقدام به قتل و کشتار شهروندان بی‌گناه سوری کردند و تحت عناوین مختلف اقدام به تخریب مزارها و بارگاه‌های مذهبی و دینی و تکفیر شهروندان و طوایف مختلف سوری کردند، بار دیگر دست به جنایت جدیدی زدند تا ماهیت واقعی خود را افشا کنند.

در تازه‌ترین جنایات صورت گرفته توسط این گروه‌ها و همان طور که فیلم مرتبط با آن نشان می‌دهد، عناصر وابسته به گروه تروریستی موسوم به «کتائب جند الله» به سرکردگی «ابو عمر بیان» در یکی از نشست‌های خود در کنار دیگر سرکردگان گروه‌های تروریستی می‌گوید که «دمشق را از دست کافران آزاد خواهد کرد و مقرهایی را برای خود در مرکز پایتخت ایجاد خواهد کرد».

این فیلم همچنین نشان می‌دهد که شماری از عناصر گروه تروریستی «کتائب جند الله» با الفاظ ناشایست به ذات اقدس الهی تعدی و توهین می‌کنند و الفاظ به کار رفته و نحوه بیان آنها نشان می‌دهد که این افراد بر اثر استفاده از مواد مخدر هوش و حواس خود را از دست داده‌اند.

یکی از این افراد مسلح در این فیلم می‌گوید که «25 گرم مواد مخدر در اردوگاه یرموک مصرف کرده است»، همچنین وی به همراه دیگر تروریست‌هایی که در کنار وی حضور دارند، این «شب نشینی» را در یکی از منازل اردوگاه یرموک در دمشق پس از تصرف و غارت آن برپا کرده‌اند.

یکی از عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی موسوم به «نوادگان رسول» جهت انتقام گرفتن از گروه تروریستی «جند الله» اقدام به انتشار این فیلم در پایگاه‌ها مختلف اینترنتی کرده است.


دانلود

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار