تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۴۰۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرانجام سرمربی اینتر انتخاب شد
والتر ماتزاری به عنوان سرمربی جدید نرآتزوری انتخاب شد
اینتر، ماتزاری را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب و او را جانشین آندره‌آ استراماچونی کرد.

آبی‌ومشکی‌پوشان در فصل اخیر سری A نتایج بسیار ضعیفی را با استراماچونی گرفت و در جایگاه نازل نهم قرار گرفت. همین مساله باعث شد تا سران این تیم به همکاری با استراماچونی پایان دهند و سرمربی موفق ناپولی را به عنوان جانشین وی انتخاب کنند.

والتر ماتزاری 51 ساله در پنج سالی که هدایت ناپولی را بر عهده داشت، نتایج بسیار خوبی را با این تیم به دست آورد. شاگردان او در این فصل از سری A پس از یوونتوس در جایگاه دوم قرار گرفته و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای خود نهایی کردند. ماتزاری هفته‌ گذشته پس از پایان رقابت‌های سری A اعلام کرد که دیگر نمی‌خواهد به همکاری با فیروزه‌ای‌پوشان ادامه دهد.

ماسیمو موراتی، رییس باشگاه اینتر تجربه‌ بالای ماتزاری را مهم‌ترین دلیل انتخاب وی دانست: "برکناری مربیان اصلا خوب نیست. فصل گذشته نتایج بسیار بدی را به دست آوردیم و فشار را به شدت احساس کردیم. به همین خاطر چاره‌ای جز برکناری استراماچونی و آوردن یک مربی باتجربه نداشتیم. نباید ارزش‌ها و توانایی‌های استراماچونی را نادیده بگیریم. او مربی خوبی است و مطمئنم در آینده بیشتر از او خواهیم شنید. اگر آسیب‌دیدگی‌های زیاد بازیکنان نبود، اینتر نتایج بهتری را کسب می‌کرد. می‌خواهیم با ماتزاری تیم خوبی را روانه سری A کنیم. متاسفم از این که ماتزاری نتوانست با ناپولی ادامه دهد."

استراماچونی هجدهمین مربی اینتر در دوران هجده ساله ریاست ماسیمو موراتی به شمار می‌رفت.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار