تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۳۹۹۰۱
تعداد نظرات: ۵۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تریبون آزاد / انتخابات دوره چهارم شورای اسلامی شهر خرمشهر

«بصيرت خودتان را بالا ببريد، آگاهي خود را بالا ببريد حقيقت رابايد فهميد... نقش نخبگان و خواص اين است كه اين بصيرت را نه فقط در خودشان بلكه در ديگران بوجود بياورند، رسا بگوييد روشن بگوييد مبين بگوييد آنچه راكه ميفهميد سعي هم كنيد آنچه را كه فهميديد درست باشد.»
مقام معظم رهبری


با توجه به اینکه در آستانه انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر هستیم  و این ضرورت احساس می شود که شهروندان خوزستانی در فضایی آزاد، به دور از جنجال به بحث در ارتباط  با خواسته های خود از نامزدهای انتخابات، دغدغه ها و مشکلات حوزه انتخابیه شان، نظرات خود در مورد کاندیداها،  به بحث و تبادل نظر بپردازند.

اساس این قسمت بر پایه نظرات خوانندگان سایت بنا شده است. لذا مشارکت فعال ، آگاهانه و همراه با رعایت نکات اخلاقی می تواند در فراهم شدن محیطی مناسب برای انتخابی اصلح موثر باشد.

لطفا نکات زیر را در ارسال نظر ، پیشنهاد ، انتقاد و اخبار مربوط به بحث رعایت نمایید:
-  نظرات خود را به صورت فارسی ارسال نمایید.
- از اتهام زنی و استفاده از الفاظ و کلمات غیر اخلاقی و یا غیر متعارف اجتناب ورزید.
-  شما می توانید به دفعات نظر بدهید.
- شما می توانید به نظرات دیگر کاربران سایت نیز پاسخ بدهید.
- سعی می شود هر یک ساعت یک بار نظرات بازبینی و منتشر گردد.

اسامی کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر پس از نهایی شدن تایید صلاحیت ها به همراه نظرسنجی در این همین صفحه منتشر خواهد شد

کاربرانی که آمادگی و تمایل ارسال نظرات خود به صورت فیلم یا صوت جهت انتشار در همین صفحه را دارند، می توانند فایل مورد نظر خود را در قالب های متداول از طریق ایمیل info@khouznews.ir  برای ما ارسال بفرمایند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵۴
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
4
با سلام
لازم نیست من در مورد مشکلات شهرم به کاندیداها اطلاع رسانی کنم چون این مشکلات به حدی توی چشم هست که هر شخصی این کمبودها رو تو این شهر حس میکنه فقط وجدان کاری داشته باشید و دست از پارتی بازی و فامیل بازی بردارید این شهر به انسان توانمند نیاز دارد نه به افراد بی لیاقت توی شهری که اسطوره مقاوت هستش دارید زندگی میکنید و کار میکنید و هر روز تو چشم این مردم نگاه میکنید لطفا به داد مردم این شهر برسید.این شهر هیچ چیزی نداره به داد این شهر برسید و از خودتون یک نام نیک تا آخر عمرتون بزارید. مرد نکونام نمیرد هرگز...............مرده آن است که نامش ز نکویی نبرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
اين شهر فقط در ايام انتخابات و سوم خرداد وجود داره فقط همين !
شهروند خرمشهری
|
Finland
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
0
4
سلام .22 نفر در ابتدا رد صلاحیت شدن که این موجب شد مردم بیشتر به هیئت اجرایی اعتماد کند چرا که به درستی رد صلاحیت شدند . اما چرا به تعدادی از انها می خواهند تایید صلاحیت بدهند و اعتراضشان را قبول کنند . عدم صلاحیت آنها برای مردم هم روشن است جه برسد به مسولین .
سيدحميد رضا رحيمي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
4
1
انشاالله همانطور كه قسم خوردم بيام ودر خرمشهر عزيزخدمت كنم الان هم قسم خورده ام كه اگر به شورا ورود كردم خرمشهر را خرم و شاد كنم به اميد روزي كه مردم خرمشهر را شاد و خوشحال ببيمن
حسین حسن اصل بهبهانی
|
Finland
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
3
3
ما خرمشهری ها غیرت داریم و با غیرتمان خرم شهر را می سازیم . . .
از همشهریان عزیز خواهش دارم به کسانی رای دهند که :
1- تخصصی مرتبط داشته باشد ( مانند عمران - اقتصاد - مدیریت - حسابداری - حقوق - کشاورزی - محیط زیست و . .. )
2- گذشته مقبولی داشته باشد .
3- خدا را بشناسد و به آخرت ایمان داشته باشد .
4- هیچ وقت و هیچ جا اقدام به خرید رای نکرده باشد .
5- در شان شورای شهر خرمشهر باشد .
در نهایت می خواهم که به شخص رای ندهیم بلکه به خرمشهر رای بدهیم .
با تشکر
حسین حسن اصل بهبهانی
استاد دانشگاه ازاد اسلامی و پیام نور
صیاد خرمشهری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
2
متاسفانه بعضی از اشخاص لایق این انتخابات و انجام وظیفه در خرمشهر نیستند ولی تائید صلاحیت شده اند. من با یکی از این نامزدها سروکار داشتم و بخاطر وی زندگیم سخت تر شده . نمی دانم این شخصی که حق مرا گرفته چگونه می تواند برای مردم خرمشهر خدمت کند. (.....) امیدوارم افرادی انتخاب بشوند که لایق و واقعا خدمت گذار باشن
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Germany |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
با سلام . با شما موافقم . در این وضعیت بهترین کاری که هر خرمشهری می تواند انجام دهد ، مبارزه با خرید و فروش رای می باشد . کاندیدای که درخواست می کند رای ما را بخرد 2 ضربه به مردم و شهر وارد می کند :
1- به مردم و شان و شخصیتشان توهین می کند . 2- بعد ها بدنبال جبران پول خرج شده اش می باشد .
همشهری از اهل شهر همیشه خرم
|
Syrian Arab Republic
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
2
1
نظرات جناب اقای بهبهانی را من تایید میکنم و این ویژگی رو در شخصی مثل سید جواد ادریس پور که ایشان کاندیدای شورا هست و بچه همین شهر من میبینم پس همشهریان عزیز با انتخابی بهتر و دقت لازم در روز رای گیری شهر مارو به پیشرفت تداعی کنیم
حسین حسن اصل بهبهانی
|
Germany
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
3
2
سلام . متشکرم که نظر من را تایید می کنید . اما بهتر است به مردم ماهی ندهیم ،بلکه ماهی گیری یاد بدهیم .
یعنی نام کاندیدای خوب را نگوییم بلکه مشخصات کاندیدای خوب را بگوییم . بطوری که خود مردم بسنجند و انتخاب کنند .
یادمان نرود میزان رای مردم است .
شهروند خرمشهری
|
Germany
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
1
3
چند روز پیش گفتم 22 نفر رد صلاحیت شدند و این نشانه آینده روشن برای خرمشهر است . اما امروز شنیدم به تعدادی از آنها تاییدیه دادند و این نشانه بدبختی مجدد برای شهرمان است .
شاكر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
3
2
باسلام. نود درصد از آنهايي كه براي شوراي شهر تاييد صلاحيت شدند يا حسابدارند، يا معلم يا دانشگاهي، ولي خبر از مهندس عمران و شهرسازي نيست.، چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همين ميشه كه خرمشهر به اين حال و روز مي افته.
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
سلام شاکر . مهندس عمران و شهرسازی برای شهردار بودن خوب هست چرا که شهردار یک نفر هست . ولی شورا همیشه بیش از یک نفر هست . چرا ؟ بدلیل اینکه کسی وجود ندارد که همه تخصص ها را داشته باشد . شورا باید متشکل از تمام تخصص های لازم باشد . (حسابداری ، کشاورزی، برق ، مدیریت ، عمران ، حقوق)البته در بین کاندیدها مهندس لایق و با ایمان وجود داره .
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سلام . شورا یک تیم می باشد که می بایست از تخصص های لازم در آن باشد . اگر 11 نفر مهندس عمران باشند نیازی به شهردار نداریم . از طرف دیگر مشکل بزرگ شهر ما اینه که نمی دونیم بودجه چی میشه . که این مهم با تخصص حسابداری مرتبط هست .
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
2
2
آقاي حسن بهبهاني، جنابعالي يك حسابدار هستي و هرچه مي خوام دو دوتا كنم كه چطور مي خواي شهر رو آباد كنيد نميشه....
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
سلام احمد جان . مشکل ما اینه که نمی دونیم هر پستی چه وظایفی داره . در قانون بالغ بر 4 مرتبه تکرا شده وظیفه شورای شهر بررسی درامد و هزینه شهرداری و بودجه شهر هست . فکر میکنم یک فوق لیسانس حسابداری بتونه اینکار خوب انجام بده . از طرفی اکثر مشکلات شهر و اختلاص ها مربوط میشه به پول و یک فوق لیسانس حسابداری میتونه تشخیص بده ریال ریال بودجه این شهر کجا ها میرود . از انتقاد شما متشکرم . حرف های زیادی هست که باید بدونید و اگر خواستی حضوری خدمتتون میگم .
محسن-دانشجو
| Germany |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
احمد میدونی در قانون وظایف شورا چی هست ؟
اگر بدونی دیگه این حرف رو نمی زنی .
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سلام احمد جان . از شما خواهش دارم قانون شورا را مطالعه بفرمایید . جدا از این 10 طرح اقتصادی اجتماعی و فرهنگی آماده در دست دارم . با تشکر
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
2
2
آقاي مدير سايت، چرا نظراتم رو كامل نمايش نمي دين.؟ من كه توهين نكردم. لطفا يكبار ديگه پيغام من رو كامل نمايش دهيد.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
2
2
من ترجيح مي دهم تنها كساني كه مي تونن خرمشهر را به معناي واقعي برسانند فقط اصفهاني ها هستند. خواهش مي كنم دوره بعدي هم اعضا شوراي شهر و هم شهردار را از اصفهان بياوريد تا مقايسه كار و وجدان كاري را حس كنم. خرمشهر به غير از خرمشهري نياز دارد. همان طور كه فرماندهان نظامي هر شهري غير بومي هستند لازم است شهردار و عوامل اجرايي غير بومي باشند تا شاهد رونق و شكوفايي خرمشهر باشيم. حتما اين كار رو بكنيد.
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
سلام احمد . چرا اصفهان ؟ شهرهای خوب یهتری هم هست . مشهد . کرج . تبریز . دزفول . ..
لازم به ذکر کسانی که تا کنون به شهر ضربه زدن از جمله شورای قبلی بومی نبودن . شاید خوزستانی بودن ولی خرمشهری نبودن . خرمشهری بودن شناسنامه خرمشهری لازم داره . خرمشهری بودن به نام خانوادگی و یا لهجه نیست . در دانشگاه خرمشهر هیچ کس بومی نیست برای همین این دانشگاه روند خوبی نداره . چرا؟ ما باید به خودمون اعتماد داشته باشیم . خرمشهر نیروهای متخصص و با ایمان بسیاری داره . و آینده روشن است . انشاالله . . .
دانشجو
|
Finland
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۳
0
1
من با احمد مخالفم . و پیشنهاد میکنم تا حرفای کسی را نشنیدید و بدون تحقیق انتقاد نکنید . من نسبت به استاد بهبهانی اطلاع کافی دارم و میدونم دست خالی نیومده بلکه با طرح و ایده جلو اومده .فقط کافیه کمی تحقیق کنید
ميثم
|
Finland
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
0
1
احمد از صحبت کردنت معلومه خرمشهری نیستی و شاید اصفهانی هستی که تازه اومده خرمشهر .
محسن دانشجو
|
Germany
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
0
1
موارد زیر تعدادی از وظایف شورا مطابق قانون می باشد :
1- تأیید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداري که هر شش ماه یک بار توسط شهرداري تهیه می شود و انتشار آن براي اطلاع عموم و ارسال نسخه اي از آن به وزارت کشور.
2- نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و داراییهاي نقدي ، جنسی و اموال منقول و غیر منقول شهرداري و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها به گونه اي که مخل جریان عادي امور شهرداري نباشد
3- تصویب نرخ خدمات ارائه شده توسط شهرداري و سازمانهاي وابسته به آن با رعایت آیین نامه مالی و معاملات شهرداریها .
که کاملا مشخص هست از عهده مهندس عمران بر نمیاد . بلکه در شورا به یک فوق لیسانس حسابداری نیاز هست .
غلامرضا اقلیما
|
Germany
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
1
1
با سلام
نظر دوستان را خواندم و جای تامل دارد که چرا و چگونه تاکنون شهر ما با وجود چندبن سال بعد از گذشت جنگ و باز گشتمان به خرمشهر هنوز دارای مشکلات بزرگی است و کار مناسبی برای ان انجام نشده است
امیدوارم با ورود انسانهای متخصص و متعهد و با ایمان شاهد مشکلات قبلی و ابادانی شهرمان باشیم
انشاالله
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
1
0
با سلام به نظر من باید به کاندیداهای چشم ودل سیر و پرانرژی و پاک رای داد تا گرفتار شورای شهری مثل گذشته نشویم.
خوشبختانه در بین کاندیداها افراد تحصیلکرده، سالم، صالح و جوان وجود دارند که میتوان با شناسایی و انتخاب آنها تحول اساسی در شهر ایجاد کرد.
من ((استاد کاظم بهردینی)) را انتخاب میکنم چون واقعا ویژگیهای فوق را دارد.
نظراتتان را درباره افرادی مثل ایشان بگویید.
واقعا جوان فوق العاده ای است و در حد مسئولیت های کشوری است.
غلامرضا اقلیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
2
1
شهر خوب یافتنی نیست بلکه ساختنی است . دست در دست هم دهیم و شهر خود را بسازیم
غلامرضا اقلیما
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
1
1
کاندیدایی که خداترس و شجاع و مشکلات مردم شریف را بداند بهترین گزینه برای شهر است حالا شخصی که حسابدار یا دارای رشته عمران و.... باشد چه فرقی با بقیه دارد همین که روحیه خدمت به مردم در وجود دارد کافیست همین وبس/.
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
2
1
آقای بهبهانی اصل از ائتلافی که دارید رشته ای دیگر ندارید که بدرد شورا بخورد/. با تشکر
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Finland |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
سلام . شاهین جان . جمله شما را متوجه نمی شوم. ولی در مورد رشته یکی از مهمترین مسائل هر شهری درامد و هزینه و بودجه می باشد که کاملا با رشته اینجانب مرتبط می باشد .
کاظم بهردینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
2
2
سلام
شهر کسی را میخواهد که 1-قابل خریدن نباشد
2-در خصوص حقوق مردم و شهر با کسی تعارف نداشته باشد و شهر را بین شرکای خود تقسیم نکند.
غلامرضا اقلیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
2
1
دوستان بهتره از تجربه دوره های گذشته درس بگیریم و این بار بهترین انتخابها رو داشته باشیم
واجازه ندیم که سرنوشت شهر دوباره به حالت اسفناک قبل برگرده
انشاالله
حسین حسن اصل بهبهانی
|
Finland
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
1
2
سلام . در قانون وظایف شورا چندین مرتبه تاکید بر درامد و مخارج و بودجه و هزینه شورا شده است :
1- تأیید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداري که هر شش ماه یک بار توسط شهرداري تهیه می شود و انتشار آن براي اطلاع عموم و ارسال نسخه اي از آن به وزارت کشور
2- تصویب لوایح برقراري یا لغو عوارض شهر و همچنین تغییر نوع و میزان آن
3- نظارت بر حسن اداره و حفظ سرمایه و داراییهاي نقدي ، جنسی و اموال منقول و غیر منقول شهرداري و همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها به گونه اي که مخل جریان عادي امور شهرداري نباشد .
4- همچنین نظارت بر حساب درآمد و هزینه آنها با انتخاب حسابرس رسمی و اعلام موارد نقض و تخلف
و چند مورد دیگر . که کاملا با تخصص اینجانب همخوانی دارد . از طرف دیگر زمانی که برای حل هر مشکلی به شورا و شهردار سابق مراجعه نمودیم گفتند : پول نیست . بودجه نیست . نتیجه اینکه لازم هست کسی در شورا باشد که مشخص شود پول و بودجه چقدر و کجا هزینه می شود
پاسخ ها
سید احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
آقای بهبهانی چرا فکر می کنید فقط تخصص لازم است؟پس تعهد چی؟چرا من شما را بین ....
حسین حسن اصل بهبهانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
سلام احمد جان . من با شما موافقم .اگر هم پیام های بالا را بررسی کنید بر تعهد تاکید کردم .شما در مورد تخصص پرسیدید و من در مورد تخصص پاسخ دادم . اما منکر نمی شویم که ایمان صداقت و تعهد لازم است . مدرک من مبنی بر داشتن این سه مهم دانشجو هایم هستند . که می تونید از آنها سوال کنید . فقط لازم به دانشگاه آزاد برید و در مورد من تحقیق کنید .
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
2
سلام . من با آقای اقلیما موافقم . از طرفی استاد بهبهانی و استاد بهردینی را هم می شناسم . بهتر اینست که شهر را به این کاندیدای جوان بسپاریم. تا خرمشهر بروز شود . از همه جوانان فرهیخته خرمشهری میخوام که از این سه کاندیدای جوان حمایت کنید .با تشکر
ماجد شرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
0
3
سلام بر خرمشهري با عزت
به نظر شما كدام كانديدا درضمانت اجراي برنامه هاي خود صادق است &
شورايي صداقت دارد كه به قانون عمل كند 1- در تبليغات خود ماده 70 قانون شوراها كه شرح وظايف شوراها است راچاپ كند (خيلي ها اين كار رانميكنند چون فكرشان خراب است ومي ترسند توقع مردم زياد شود ولي قافل از اينكه اولين گام خدمت و صداقت همين است و بس)
و 2- جلسات شورا را علني تشكيل دهند(قانون شوراها)
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
2
1
هيچكس لياقت كانديد شدن نداره.
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
شما كاندبد می شدی آقا . . . انها کاندید نیستند بلکه کاندیدا هستند . . . بیشتر مطالعه کن آقا . . .
زینب
|
Germany
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
2
1
چیزی کم نداری استاد بهبهانی . فوق لیسانس که هستی . جوان که هستی . نیاز مالی که نداری . خانواده با اعتبار که داری . اعتقادات شما در دانشگاه زبانزد همه که هست . مطمئنم هر آدم عاقلی به شما رای مید هد .
من یک خرمشهری
|
Germany
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
1
3
باسلام من کاملا استاد بهردینی را میشناسم از نظر شخصیتی از نظر لیاقت برای کارکردن شهرش اهل دزدی و ریا نیست خدمت به شهرش را دوست دارد بیاییددست به دست هم این شخص با استعداد وجوان را انتخواب کنیم متشکرم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
0
زينب دانشجو هست و بخاطر نمره اين حرفها رومي زنه.
آقاي بهبهاني خرمشهر ها يا خوزستاني هايي كه دوره قبل در شوراها بودند الان كجا هستند و اقدامات آنها چه نقش و تاثيري بر خرمشهر داشته؟ حدس دوست عزيز درست بود من خرمشهري نيستم ولي دلسوزي بنده بيش از خرمشهري اصيل است.
خرمشهر 5 سال پيش همين بود، الان هم همينه. اگر هم مي بينيد چندتا آپارتمان و ساختمان جديد وشيك ساخته شده، خود مردم ساختند.
شوراها بايد به زيباسازي خرمشهر، محروم زدايي و ... كمك كنه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
0
بخدا خسته شديم. چرا بايد بازاهاي خرمشهر هنوز سنتي باشند.
چرا يك مجتمع تجاري باكيفيت تاسيس نمي كنن؟
چرا همين يك بيمارستان ( قتلگاه ) تو خرمشهره؟
چرا كلينيك تامين اجتماعي فقط بايد استاميننوفن به بيماران بده؟
چرا .................................؟ و هزاران چراهاي ديگر؟
جواب، چون خرمشهر يك منطقه مرزي است وبه شهرهاي مرزي رسيدگي نمي كنند. شما تمام شهرهاي مرزي ايران را ببينيد ولي بازهم هيچكدام مشكلات خرمشهر را ندارند. كسي بيايد كه قدرت بيان و دفاع داشته باشد. كسي بياد كه اهلش باشه،
شما يه چرخي تو اين شهر بزنيد، طرف كانديد شده با لباس خوابش اومده عكس گرفته. ثبت نام رايگانه چند تا پوستر از قبل داشته اومده چسبونده به ديوارهاي شهر. كه بگه ما هم اسم و رسمي داريم. ستاد برپا مي كنه آهنگ عربي و محلي پخش مي كنه تا مردم رو سركار بزاره. بزرگتراز تو كاري نكرد چه برسه به شما كه نامزد شوراي خرمشهر. واقعا خنده داره.
آخه من تعجبم اينه كه وقتي مي دوني كسي به شما راي نمي ده چرا اين همه خرج مي كني، اگه واقعا تشنه خدمت به خرمشهر هستي، و دوست داري كمك كني يك پيشنهاد به همه كانديداها مي دم.
1. ماشااله فقير و تهي دست تا دلتان بخواهد تو خرمشهر هست. فصل فصله تابستونه هوا گرمه . جه جوري تو اين گرما طاقت اورديم خدا مي دونه. خانواده مي شناسم تابستان رو با پنكه سپري مي كنند كولر هم كمتر از 2 ميليون تو بازا نيست.
اگر هر كانديدي 2 تا كولر بخره بده به اين آدمهاي فقير به والله قسم ثواب 1000 حج و خدمت و ..... داره.
عزيزان من چشماتون رو باز كنيد. از خواب غفلت بياييد بيرون، تجربه هاي گذشته رو ببينيد.
هيچ گربه اي براي رضاي خدا موش نمي گيره. هركس بياد منافع خودشو رو در نظر گرفته. مطمئن باشيد اين قدر تشنه پول و ثروته و تا بخواد جيب خودشو پر كنه 4 سال تمام شده و كاري ازش بر نمي آد. دوستان من، به كسي راي بديد كه اهلش باشه و بتونه كاري بكنه. ضمنا جناب آقاي بهبهاني؟ ماشاله همه حسابدارن و همه حساب كتاب بلدند. اگه بلد نبودن هيچكس پيش قدم نمي شد. به هرحال اين آخرين پيشنهاد منه. ولي از خواب غفلت بيدار بشين. ببينيد كجا داريم زندگي مي كنيم.
پاسخ ها
حسین حسن اصل بهبهانی
| Syrian Arab Republic |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
متشکرم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
1
0
در انتخاب کاندیدا اصلح باید دقت کرد و سوابق ان را بررسی کرد بنظرم هادی جنادله یکی از این کاندیدا اصلح میباشد
ZOHRE
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۱
0
1
رای ما حسین بهبهانی
یه خرمشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
0
1
بی سلام میگم چرا خرمشهر فقط 3خرداد خرمشهر و یادش میکنید چراااااااااااااااااا
یک خرمشهری اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۳
0
1
به نظر من خرمشهر را باید به خرمشهری اصیل کاردان سپرد و نه به کسی که در اصل خرمشهری نیست و علاقه ای نیز به این شهر و مردم آن ندارد و فقط می خواهد بر مشکلات شهر اضافه کند.
توانیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
1
1
سلام امیدوارم بافکر واندیشه فردی لایق برای ابادی خرم شهر عزیز انتخاب کنید رای ما کاظم بهردینی
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
اقای اقلیما هم انسانی بزرگوار و تحصیلکرده با سوابق اجرایی خوبی هستند من ایشان را کاملا میشناسم
شهر ما خانه ما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
1
1
سلام .
خرمشهر راکسی نمی تواند احیا و زنده کند .
خرمشهر شهر خون است .
خرمشهر شهر ویران است .
خرمشهر را خدا آزاد کرد .
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
0
0
با سلام خرمشهر را خدا آزاد كرد اين شهر مقدس است كساني كه براي خدمت آمده اند بايد نيتشان را پاك كنند .
ماجد شرهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۷
0
0
حماسه 24خرداد1392 را به مردم ايران وخرمشهر تبريك مي گويم واز مسولين محترم تقاضا دارم با تاسيس پايگاه مردمي در كنار شورا تا متخصصان و كارشناسان شهر بتوانند براي مشاركت در آبادي شهرشان تصميم سازي نمايند
حسین حسن اصل بهبهانی
|
Syrian Arab Republic
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
1
سلام . از همه دوستانی که به اینجانب اعتماد و از اینجانب حمایت نمودند کمال تشکر را مینماییم .
زینب
|
Germany
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
1
خسته نباشي احمد آقا . . .
:
:
:
آخرین اخبار