تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۳۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم اهواز آب لوله کشی مصرف کنند!
فرماندار اهواز در مراسم تودیع و معارفه مديرعامل آبفاي اهواز فرموده اند که :

1- آب اهواز از نظر حجمي و بهداشتي مشكلي ندارد

2- مضرات استفاده از دستگاه‌هاي آب تصفيه‌‌كن خانگي به خوبي اطلاع‌رساني نشده است

از این فرمایشان آقای فرماندار  چند نکته برداشت می شود :

1- آب اهواز مشکل ندارد بلکه این مردم اهواز هستند که مشکل دارند به این دلیل که این آب گوارا، زلال و شیرین که در لوله های آب خانه ها جاری است را رها کرده و  پول بی زبان را دور می ریزند و دستگاه تصفیه آب می خرند و  آن هم دستگاههایی که بیشترشان خارجی است و به اقتصاد ملی صدمه می زنند.

2- ارگانهای ذیربط بهداشتی و نظارتی از جمله اداره استاندار، دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت در خوابند که در تمام نقاط این دستگاه به وفور به فروش می رسد و و اهمال و قصور می کنند  وبا آنها برخورد نمی کنند که باید  توبیخ شوند و یا اینکه  آنها از مضرات این دستگاه بی خبرند که عذر بدتر از گناه است.

3- با این اوصاف مطمئنا خود آقای فرماندار از آب لوله کشی استفاده می کنند و اگر احتمالا در دستگاه تحت نظرشان و یا قسمت های تابعه دستگاه آب تصفیه وجود دارد با توجه به مضرات آن باید جمع آوری شوند و همه مجبور به استفاده از آب گوارای لوله کشی شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سیما ع.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۲
0
2
توصیه بنده به فرماندار محترم اهواز این است که به جای اینکه این مشکل را توجیه کنند ، وکیل مدافع مردم باشند و مشکل این مردم مظلوم را فریاد بزنند تا بلکه به گوش پایتخت نشینان برسد.
فرهادقناد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
3
آیا جناب فرماندار در اهواز زندگی میکنن
لطفا بفرمایید یک سری به منطقه پاداد شهر فاز 5 بزنند وببینند که ما در صورت خاموش کردن پمپ آب خانگیمان آب قطع میشود
ولی توصیه ای که به مردم دارم این است که در صورتی که برایشان امکان داشته باشد باحفر چاه در منزل از آب دائمی وبا کیفیت تراز آب لوله کشی استفاده نمایند حسن دیگری که دارد در این طرح فقط پول برق را می دهد . متشکرم
:
:
:
آخرین اخبار