تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۸۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رامشير اداره تعزيرات حكومتي ندارد!
مدير اداره صنعت و تجارت رامشير از نبود اداره تعزيرات حكومتي در اين شهرستان و عدم رسيدگي به موقع به پرونده‌هاي متخلفين و جرايم صنفي گلايه كرد.

سيدباقر آلبوشوكه  اظهار كرد: بدون حضور و استقرار اداره تعزيرات حكومتي، امكان رسيدگي به جرايم و برخورد قاطع با متخلفين وجود ندارد.
وي افزود: بارها خواسته ما در خصوص لزوم استقرار اداره تعزيرات حكومتي در رامشير مطرح شده اما هنوز اين پيگيري‌ها نتيجه‌اي در برداشته است.
آلبوشوكه تصريح‌كرد: اين مساله دلسردي بازرسان اداره صنعت را به دنبال داشته است؛ از مسوولان متولي مي‌خواهيم هرچه سريعتر و براي كنترل بيشتر بر بازار نسبت به ايجاد اداره تعزيرات در رامشير اقدام كنند.
مدير اداره صنعت و تجارت رامشير عنوان‌كرد: با هدف كنترل بازار شكر، در يك‌ماه اخير 105 تن شكر در سه نوبت جذب و در حال توزيع است كه قيمت هر كيلو شكر براي مصرف كننده 1500 تومان‌ مي‌باشد و اين سهميه كل شهرستان را تحت پوشش قرار داده است.
وي ادامه‌داد: در حال حاضر با كمبود روغن در بازار مواجه هستيم و انتظار داريم همان‌طور كه براي بازار شكر چاره‌انديشي شد مسوولان براي تامين روغن نيز تمهيداتي بيانديشد.
آلبوشوكه گفت: قرار است نمايشگاه ضيافت با محوريت مواد غذايي و اقلام اساسي در رامشير برگزار شود كه در حال حاضر تامين و عرضه مواد غذايي با همكاري ادارات جهاد كشاورزي و شركت غله و بازرگاني هستيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار