تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۳۸۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرویز مظلومی تلافی کرد
 گل نوشت:
پرویز مظلومی از اینکه مدیر عامل باشگاه استقلال با امیر قلعه نویی جلسه ناهار خوران برگزار کرده بود به شدت شاکی بود. هرچند ناهار خوردن فتح الله زاده و قلعه نویی هم نمی تواند کم حاشیه درست کند، اما روز چهارشنبه پرویز مظلومی مربی سابق باشگاه مس به کرمان سفر کرد تا ضمن عوض کردن آب و هوا و بررسی ماجراهای مربوط به کارهای مالیاتیش در کرمان با باشگاه سابق خود هم دیدار کند و پس از سال ها بر سر یک میز برای ناهار هم بنشیند تا پرویز خان یک سفر چند جانبه کاملا مفید به کرمان داشته باشد!
البته از آنجا که باشگاه مس کرمان قرارداد رسمی با صمد مرفاوی امضا کرده است دیدار او با مسی های کرمان نمی تواند چندان دردسری ایجاد کند اما مسئله زمانی جالب می شود که خبر رسید پرویز مظلومی با عبدالرضا برهانی نژاد که این روزها گزینه اول مدیر عاملی باشگاه مس سرچشمه است نیز دیدار داشته است. مظلومی و برهانی نژاد که پای برگه اخراج مظلومی از مس را امضا کرده بود به هر حال آنقدر خاطره مشترک از یکدیگر داشتند که با دیدار یکدیگر آن ها را بررسی کنند!
هرچند مظلومی فعلا برروی کاغذ سرمربی استقلال محسوب می شود اما در بازار نقل و انتقالات ایران عجیب ترین اتفاقات هم رخ می دهد. این ناهار خوران مظلومی در کرمان همه را به یاد ناهاری که او سه سال قبل در کرمان خورد می اندازد. در آن زمان هم مظلومی که یکسال در کرمان کار کرده بود اعلام کرد که دیگر به کرمان نمی آید تا مسی ها حتی جایگزین مظلومی را هم به طور رسمی معرفی کنند. اما پرویز خان در سفری که قرار بود برای امور مالیاتی او باشد ناگهان مجددا مربی مس شد!
جالب اینکه این سفر مظلومی هم برای کارهای مالیاتی انجام شده است. به هر شکل دیدن مظلومی در کرمان برای دوستانش بسیار جذاب بود و آن ها دوست دارند که بیشتر از این ها پرویز خان را در کرمان ببینند!
:
:
:
آخرین اخبار