تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۸
کد خبر: ۳۷۸۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال لايحه 150صفحه‌اي پرسپوليس عليه ژوزه
مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت‌: 4 لايحه در 150 صفحه را امروز به فيفا ارسال مي‌کنيم.


مصطفي شکري در خصوص پرونده مانوئل ژوزه، سرمربي سابق پرسپوليس گفت: امروز 4 لايحه در مجموع 150 صفحه را در خصوص پرونده ژوزه و سه دستيارش به فيفا ارسال مي‌کنيم.

 وي افزود: نوعي استراتژي دفاعي ما در مورد ژوزه در اين پرونده در 2 حوزه جداگانه است. در بخش حقوقي مربوط به تخلفاتي است که ايشان با توجه به قراردادش انجام داده و در بخش دوم ادعاي ايشان درباره پرداخت‌هاي مالي و تاخير را جواب داده‌ايم.

شکري تاکيد کرد: شرايط ايشان در ايران کاملا مشخص بود. ما قرارداد اين مريس پرتغالي را کاملا با توضيحات تشريح کرديم و ارزيابي عملکرد او را نيز درآورديم. ايشان در ليگ برتر موفق نبود و از طرفي ديگر مشکلات و تنش‌هايي را در تيم به وجود آورد که از جمله آن مشکلش با علي کريمي بود.

وي خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپوليس از کنار گذاشتن علي کريمي به مدت 2 ماه و درگيري ژوزه با سرمربي تيم ملي ضربه خورد. از طرف ديگر ما راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال ايران به دليل مصاحبه ژوزه عليه کي‌روش را نيز تهيه و در قالب اين 150 صفحه به فيفا ارسال مي‌کنيم.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس خاطرنشان کرد: همچنين شهادت‌نامه‌اي را از برخي از افراد به همراه اسناد و مدارک مالي تهيه و همچنين بهانه‌هاي ژوزه را نيز به فيفا اعلام خواهيم کرد. ما اعلام کرديم که ژوزه متاسفانه در پرسپوليس با توجه به شرايط بحراني امکان کار نداشت و سعي کرده با ايجاد تنش مخصوصا با کريمي و کي‌روش فضا را طوري رو به جلو ببرد که با ما قطع همکاري کند. ما هم به دليل ناراحتي هواداران تذکرات لازم را به ايشان داده بوديم اما متاسفانه ايشان قصد داشت با پول زياد و ايجاد تنش از پرسپوليس برود.

شکري خاطر نشان کرد: ما همچنين در اين نامه آورده‌ايم که ژوزه با فضاسازي به صورت يکطرفه با توجه به اسناد و مدارک در صورتي که در نتيجه‌گيري نيز ناموفق بود غيرحرفه‌اي و قانوني ايران را ترک کرده و بايد پاسخگوي رفتار خود باشد. اين لايحه ساعاتي ديگر امروز به فيفا ارسال مي‌شود.

وي در پايان در خصوص نرسيدن پول پرسپوليسي‌ها به وينگادا نيز گفت: متاسفانه طبق اطلاع وينگادا باز هم 130 هزار دلار به دست او نرسيده است. من اين موضوع را به اطلاع رويانيان رسانده‌ام و خواهش کرده‌ام هرچه سريع‌تر مشکل حل شود. به هر حال ايشان حق دارد که به فيفا اعتراض خود را دارد و سپس به کميته انضباطي فيفا اعلام کند. اما ما بايد طبق قراري که با ايشان داشتيم زودتر وارد عمل شويم. من نمي‌دانم چرا اين پول به دست وينگادا نرسيده و بايد مسئولان مالي پاسخگوي آن باشند.

مرجع / فـارس
برچسب ها: لایحه ، پرسپولیس ، ژوزه
:
:
:
آخرین اخبار