مدیرعامل شاپرک خبر داد: در سال جدید چندین خدمت جدید در شاپرک تهیه و 
طراحی شده که در صورت تائید بانک مرکزی در چند ماه آینده اعلام و اجرائی 
خواهد شد.
سامان قطبی گفت: این طرحها برای شرکتهای عرضه کننده 
خدمات پرداخت (psp ها) و پذیرندگان ( اصناف )تهیه و به بانک مرکزی پیشنهاد 
شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه بسیاری از پذیرندهها از این 
موضوع شاکی بودند که اطلاعات دقیق و ریزی از تراکنشهای خود ندارند گفت: در
 حال مذاکره هستیم تا بتوانیم این امکان را به فروشندگان و پذیرندهها 
بدهیم تا از طریق پیامک بتوانند از ریزتراکنشهای خود اطلاع یابند و 
اطلاعات در قالب پیامکی برای آنها ارسال شود.
وی گفت : کسانی که در
 زمان استفاده از شاپرک با مشکل مواجه میشوند میتوانند از طریق شعبهای 
که حسابشان را در آنجا باز کردهاند و یا با مراکز پیگیر و پاسخگو رفع این 
مشکلات تماس بگیرند.