تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: ۳۷۰۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي‌الغرافه: سپاهان با بد اقبالي حذف شد
 سرمربي الغرافه قطر گفت: شانس در اين گروه دخيل بود و سپاهان با بداقبالي حذف شد.

  حبيب صادق پس از شکست 3 بر يک تيمش مقابل سپاهان در نششست خبري اظهار داشت: ‌به سپاهان تبريک مي‌گويم آنها نمايش زيبايي را ارائه کردند و کار دفاعي ما سخت بود، مي‌خواستيم در ضدحملات گل بزنيم که بازيکنان ما مرتب توپ را از دست مي‌دادند و دفاع‌مان ضعيف کار کرد.

 وي افزود: با اين حال به آنچه در اين بازي افتخار مي‌کنم، حضور بازيکنان جوان و کم‌تجربه است. حضور در ليگ قهرمانان آسيا براي آنها تجربه غني بود آنها مردانه جنگيدند هرچند ما باختيم اما تجربه خوبي به دست آورديم. اين بازي تشريفاتي بود و اما از امشب به فکر بازي‌هاي آينده در ليگ قطر و ليگ قهرمانان آسيا هستيم، 4 روز ديگر در ليگ قطر يک بازي مهم داريم.

وي در مورد اينکه روز اول تصور مي‌کرد سپاهان از اين گروه حذف شود، گفت: وقتي در اين گروه قرار گرفتيم فکر مي‌کرديم سپاهان صدرنشين شود با اين حال شانس در اين گروه دخيل بود و سپاهان با بدشناسي حذف شد. باخت سپاهان به الاهلي در اصفهان زمينه‌ساز سقوط آنها بود، وقتي مي‌بينيم با يک امتياز اختلاف صعود کرده‌ايم مي‌فهميم که برد سپاهان در دوحه چه کمکي به ما کرده است و ما هم خوش‌شانس بوديم که صعود کرديم و سپاهان بد آورد.

وي در مورد ميزباني سپاهان گفت: ميزباني عالي بود و باشگاه سپاهان از فرودگاه تا هتل همه چيز را براي ما مهيا کرد، در بازگشت نامه تشکر‌آميزي براي باشگاه سپاهان مي‌نويسيم، ضمن اينکه بار ديگر مي‌خواهم تأکيد کنم جواناني که در بازي امروز مقابل سپاهان به ميدان رفتند، آب‌ديده شدند و اين مسئله براي من راضي‌کننده بود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: الغرافه ، سپاهان
:
:
:
آخرین اخبار