تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۳۶۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع مجدد کالاهای اساسی از امروز
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محدودیتی برای عرضه کالاهای اساسی (پروتئینی، لبنیاتی) ندارند، گفت: از امروز مجددا کالاهای اساسی برای عرضه به شهروندان توزیع می‌شود.

حجت‌الله گودرزی در مراسم قرعه‌کشی جشنواره فروش نوروزی شهروندان که با حضور اهالی رسانه و برخی از مدیران مجموعه شهروند برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که در اکثر فروشگاه‌ها با مشکلاتی از جمله کمبود کالاهای اساسی روبرو هستیم باید به این موضوع تأکید داشته باشیم که وفور کالا در شهروند وجود دارد.
 
وی با اشاره به کمبود روغن و دشواری‌ها برای تهیه این مواد بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به وفور تزریق شده و خواهد شد.
 
گودرزی به ۱۰ قلم کالای اساسی و اقلام پروتئینی و لبنیاتی اشاره کرد و افزود: امروز در شرایط خاص باید بیشتر در خدمت مردم باشیم و شهروند نیز که زیرمجموعه شهرداری تهران است به این موضوع توجه دارد که با ارائه خدمات بهتر شرایط مناسب‌تری را برای زندگی شهروندان فراهم کند.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد از کالاهایی که در فروشگاه‌ه ای زنجیره‌ای شهروند ارائه می‌شود کالاهای داخلی و تولیدات داخلی است و این در حالی است که شهروند تنها کالاهایی را که مشابه داخلی را ندارند از کالاهای خارجی برای عرضه استفاده می‌کند.
 
وی افزود: مجموعه شهروند در سال گذشته در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کرد و عمدتا کالاهایی که در شهروند ارائه می‌شوند داخلی است.
 
گودرزی بیان داشت: ۲ ماه مانده به عید فشارهایی را به مجموعه شهروند آوردند که قیمت گوشت را افزایش دهیم و این در حالی بود که ما این موضوع را به هیچ عنوان نپذیرفتیم و در ایام نوروز گوشت به قیمت مناسب عرضه می‌شد و نسبت به بیرون ارزان‌تر بود.
 
وی ادامه داد: شهروند در ایام قبل و بعد از ایام نوروز در جهت تأمین گوشت بسیار موفق عمل کرد و این در حالی است که پس از ایام نوروز و بر اساس مصوبه‌ای که به تمامی فروشگاه‌ها ابلاغ شد ناچار شدیم قیمت گوشت را افزایش دهیم.
 
گودرزی تأکید کرد: در حال حاضر ۱۰ قلم کالای اساسی، پروتئینی و لبنیاتی به حد کافی و وفور در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد ضمن اینکه مجموعه شهروند در بحث تأمین کالا قیمت و تنوع تا به امروز موفق عمل کرده است.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند خاطر نشان کرد: از امروز نیز مجددا کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند عرضه می‌شود و شهروندان نگرانی را در خصوص کالاهای اساسی نداشته باشند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شرایطی که کشور ما دارد مردم بیشتر نیاز به مساعدت و یاری نسبت به گذشته دارند و این در حالی است که شهروند به عنوان بنگاه‌ اقتصادی آمادگی ارائه کالاهای اساسی با قیمت مناسب را دارند.
 
وی افزود: از سال ۸۹ بحث کاهش قیمت‌ها و کاهش سود در دستور مجموعه شهروند قرار گرفت که این موضوع هر ساله به گونه‌ای اعمال می‌شود.
 
گودرزی ادامه داد: باید به این موضوع تأکید داشته باشیم که شرایط امروز بدتر از دوران دفاع مقدس است و باید دستگاه‌ها و مجموعه‌ها شرایط مساعدی را برای زندگی شهروندان و مردم فراهم کنند و باید کالاهای تأثیرگذار و اساسی را محور برنامه‌های خود قرار دهند.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند خاطر نشان کرد: امروز امنیت اقتصادی برای خانواده‌ها مهم است و این در حالی است که مجموعه شهروند نیز با تأمین کالاهای مورد نیاز سعی می‌کند این امنیت را برای خانواده‌ها فراهم نماید به طوری که ما در جای جای فروشگاه‌ها به حد کافی کالاهای اساسی را انبوه‌چینی کرده‌ایم و مردم در این زمینه دغدغه نداشته باشند.
 
وی در ادامه به مراسم قرعه‌کشی جشنواره فروش نوروزی اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی در سال ۹۱ به این سمت رفتیم که تعداد بیشتری از خانواده‌ها مشمول جوایز جشنواره نوروزی باشند و این در حالی است که کالاهایی که در جشنواره نوروزی عرضه می‌شوند قیمت‌شان کمتر از خودرو نیست.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند ادامه داد: ۴ بحث کلی در فروشگاه‌های بزرگ دنیا ملاک عمل آنها است که از آن جمله می‌توان به کیفیت، قیمت، تنوع و مشتری‌مداری اشاره کرد که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند نیز به این ۴ موضوع توجه ویژه‌ای شده است.
 
گودرزی بیان داشت: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بر موضوع مشتری‌مداری تأکید ویژه‌ای شده است و این موضوع در اولویت کاری پرسنل و کارکنان شهروند قرار دارد که البته توجه به این موضوع موجب کمرنگ شدن ۳ موضوع دیگر از جمله کیفیت، قیمت و تنوع کالا نمی‌شود.
 
مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند افزود: کیفیت کالا برای شهروندان بسیار مهم است و در این در حالی است که مشتریان به تنوع و جور بودن جنس در فروشگاه‌ها و همچنین قیمت تأکید ویژه‌ای را دارند.
مرجع / اقتصادآنلاین
برچسب ها: کالاهای اساسی
:
:
:
آخرین اخبار