تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۳۶۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موقوفات بابل تعيين تكليف مي شوند
مديركل اوقاف و امور خيريه مازندران از برنامه اين اداره كل براي تعيين تكليف موقوفات بابل خبر داد.

  حجت الاسلام ستار علیزاده در نشست با فرماندار  بابل با اشاره به جایگاه وقف گفت : وقف دارای جایگاه ویژه ای در اسلام است و برای مسایل وقف نباید بصورت احساسی تصمیم گیری صورت گیرد .

وی افزود:  قوانین و مقررات در حوزه وقف وجود دارد و وظیفه شرعی و قانون ما این است که برای احیای موقوفات از طریق قوانین و مقررات و بصورت تخصصی وارد شویم.

مدیر کل اوقاف مازندران عمل به وقف را بسیار مهم و حساس خواند و افزود: اگر ادله لازم برای وقفیت در مناطق شهری و روستایی بابل وجود داشت وقف احیاء می شود و طبق قوانین همه باید عمل به آن كنند.

وقف پشتوانه اعتقادات دینی و مذهبی است

نماینده مردم بابل، سنت حسنه وقف را پشتوانه اعتقادات دینی و مذهبی دانست. حسین نیاز آذری در نشست صمیمی با مدیر کل اوقاف وامورخیریه  مازندران  با اشاره به اهمیت وقف و موقوفات گفت: همه باید در جهت احیای وقف و موقوفات تلاش کنیم و همانطوری که وقف، خود یک سنت حسنه و ماندگار است خدمت به حوزه وقف و موقوفات هم به همان اندازه دارای اجرا و پاداش است.

وی افزود : مجموعه حوزه  وقف با توجه به اهمیتی که دارد همه وظیفه داریم از حفظ و گسترش وقف و احیای موقوفات تلاش کنیم.

اعلام نتیجه سه برابر ظرفیت آزمون اوقاف مازندران

نتیجه سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی11 اسفند 91  اداره کل اوقاف مازندران اعلام شد.

پيرو برگزاري آزمون استخدامي يازدهم اسفند 91  استانداري مازندران و شركت داوطلبان واجد شرايط و پس از تصحيح پاسخنامه هاي افراد حاضر در جلسه آزمون نتايج اوليه سه برابر ظرفيت پذيرفته شدگان بر اساس كسب حداقل 60 درصد نمره عمومي و بالاترين نمره اختصاصي و اعمال سهميه هاي قانوني در نظر گرفته شده بر اساس شرايط آگهي منتشر شده اعلام مي شود.

اين نتايج قطعي نبوده و پس از بررسي صحت و سقم كليه مدارك و مستندات ارائه شده توسط داوطلبان پذيدفته شده بر اساس بندهاي مندرج در آگهي استخدامي نسبت به اعلام نتايج قطعي جهت انجام مصاحبه و گزينش اقدام خواهد شد.

مرجع / مـهـر
برچسب ها: موقوفات ، بابل
:
:
:
آخرین اخبار