تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۳۵۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد لنکرانی از برگزاری همایش دولت
کامران باقری لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری صبح امروز پنجشنبه ‌در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره معرفی کاندیدای نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری و معرفی اعضای کابینه ‌اظهار داشت: ‌سیاست جبهه پایداری این است که تلاش دارد ‌دایره مدیریت خود را گسترده‌تر کرده و در این بین از کسانی که تاکنون در صف قرار گرفته‌اند، در ستاد استفاده کند.

وی ادامه داد: من، آقای جلیلی و فتاح با هم قرار گذاشتیم که هر کس از ما به عنوان کاندیدای جبهه پایداری معرفی شد، از ظرفیت دیگر افراد در ایجاد دولت کارآمد در جهت خدمت به انقلاب اسلامی ایران استفاده شود.

وی تاکید کرد: ‌کاندیدای نهایی جبهه پایداری به‌زودی و در هفته آینده معرفی می‌شود.

باقری لنکرانی در پاسخ به سوالی درباره سیاست کاندیدای این جبهه درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکرات هسته‌ای بر اساس اصولی تنظیم شده است و طبق آن دولت‌های مختلفی که روی کار می‌آیند، مانند دولت دهم باید آن سیاست‌ها را پیگیری کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: ما برای رشد و توسعه کشور به انرژی هسته‌ای نیاز داریم و تلاش می‌کنیم مسئله هسته‌ای کشور را با شتاب بیشتری دنبال کنیم.

وی ادامه داد: در مذاکرات هسته‌ای اصل بر حفظ حقوق ملت است ‌بنابراین ما بر اساس این اصل مذاکرات را ادامه خواهیم داد.

باقری‌لنکرانی در پاسخ به سوال دیگری درباره ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران و تهران ‌خاطرنشان کرد: به اعتقاد من در تصمیم‌گیری برای مراکز دانشگاهی که به بیش از هزار دانشجو، 700 عضو هیئت علمی و کارکنان آن مجموعه در ارتباط است، باید از کارهای عجولانه پرهیز کرد زیرا اینگونه تصمیمات براساس خرد‌جمعی نیست و ‌اقدامات آن دوره درست نبود همانطور که احیای آن نیز نباید با عجله انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان، دانشجویان و کارمندان باید در تنظیمات مجموعه خود دخیل باشند، گفت: این امری است که باید در این مسئله نیز به آن توجه شود.

باقری لنکرانی در پاسخ به سوال دیگری درباره مراسم امروز استادیوم آزادی نیز گفت: باید از هر کاری که فضا را به نوعی دچار ابهام می‌کند، دوری کرد.

وی تاکید کرد: دولت در این برهه خاص نه تنها باید از انجام کارهای ابهام‌دار جلوگیری کند بلکه خود نیز باید از آن پرهیز کند زیرا برخلاف وظیفه آن است.

باقری لنکرانی در پایان تاکید کرد: در وضعیت اقتصادی امروز و در حالی که مردم در زمینه معیشت خود دچار مشکل هستند، برگزاری چنین مراسم‌هایی درست به نظر نمی‌رسد.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: لنکرانی ، همایش دولت
:
:
:
آخرین اخبار