تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۳۴۸۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محمدسعید انصاری با اشاره به برخی مسئولان آبادان:
مسئولان جوابگوی تماسهای نمایندگان نیستند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مسئولان آبادان جوابگوی تماسهای نمایندگان که پیگیر مشکلات مردم آبادان هستند، نیستند.

 محمد سعید انصاری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه  شورای اداری شهرستان آبادان با اشاره به موضوع تکریم ارباب رجوع در ادارات اظهار کرد: همه باید پاسخگوی عملکرد واحد متبوعه خود به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه شاید در برخی از مراجعات حرفهایی به حق و یا به ناحق گفته شود، اظهار کرد: چنانچه میزان تحمل ما بالا باشد می توانیم ضمن شنیدن حرفهای مراجعان که به طور قطع نیز با مشکلات زیادی مواجه هستند، در جهت حل مسائل و مشکلات آنها بکوشیم.

انصاری برخورداری از حسن خلق را سبب بهبود روابط و حل و فصل راحت تر مسائل و مشکلات عنوان کرد.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز گلایه از برخی مدیران دستگاه های اجرایی شهر تصریح کرد: به نظر می رسد که برخی مدیران اصلا نمایندگان را نمی شناسند و جوابگوی تماسهای نمایندگان نیستند که نحوه برخورد چندان مناسب نیست.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش رو داشتن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: دعوت مردم به شرکت در انتخابات باید به نحوی صورت گیرد که آنها با آگاهی کامل، شناخت کافی و میل فردی وارد عرصه انتخاب شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار