تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۴۶۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: چاره‌ای جز شکست تراکتورسازی نداریم
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید که تیمش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باید از سد تراکتورسازی بگذرد وگرنه شانسش خیلی کم می‌شود.

حسین فرکی درباره دیدار این هفته‌ تیمش برابر تراکتورسازی، گفت: این بازی اهمیت خیلی زیادی دارد؛ زیرا پیروزی در این دیدار می‌تواند شرایط ما را آنقدر خوب کند که حتی برای دوم شدن در جدول امیدوار شویم. البته تراکتورسازی هم شرایطی مانند ما دارد و می‌خواهد خود را هر چه بیشتر به دو تیم بالای جدول نزدیک کند.

وی ادامه داد: حساسیت‌ بالای بازی ما و تراکتورسازی در همین است که پیروزی هر یک از دو تیم، برنده را به سهمیه آسیا نزدیک‌تر می‌کند. ما برای این که سهمیه آسیا را بگیریم چاره‌ای جز شکست تراکتورسازی نداریم چون در غیر این صورت کارمان خیلی سخت و شانس‌مان خیلی کم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان، تراکتورسازی را تیمی قدرتمند و با نقاط قوت زیاد توصیف کرد و افزود: نقاط قوت حریف ما بیشتر از نقاط ضعفش است. تراکتورسازی تیم قابل احترامی است که هواداران پرشوری دارد. هواداران این تیم همیشه علاقه خود را به تیم‌شان نشان داده‌اند.

وی در ادامه به شکست‌های تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: حریف ما در چند بازی گذشته‌ نتایج خوبی کسب نکرده است. آن ها برابر استقلال و سپاهان در لیگ برتر شکست خوردند و پس از یک پیروزی ضعیف برابر داماش، در دو بازی رفت و برگشت از الشباب شکست خوردند؛ به همین دلیل شرایط تراکتورسازی اصلا خوب نیست، اما این مساله دلیل نمی‌شود که برابر ما به راحتی شکست بخورد.

فرکی افزود: رقابت در بالای جدول تنگاتنگ است. ما به دنبال تراکتورسازی هستیم، نفت به دنبال ما و پرسپولیس به دنبال نفت! اگر بخواهیم در این رقابت پیروز شویم، باید تراکتورسازی را شکست دهیم و تلاش می‌کنیم که نتیجه‌ بازی رفت را تکرار کنیم.

وی در ادامه با بیان این که در اواخر فصل همه تیم‌ها از یکدیگر شناخت کامل دارند، اظهارکرد: شناخت تیم‌ها از هم خیلی زیاد شده و به ویژه این شناخت از تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، بیشتر است زیرا بیشتر در معرض دید هستند. کاری که ما باید بکنیم این است که اجازه ندهیم تراکتور از نقاط قوتش استفاده کند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پایان از محرومیت مهدی امیرآبادی و غیبتش در بازی برابر تراکتورسازی خبرداد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار
ذ