تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۳۴۴۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال بي دردسر به صدر جدول برگشت
 تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه خالي آزادي با پيروزي برابر گهر قعر جدولي به صدر جدول بازگشت.

 آخرين ديدار از هفته سي و يکم ليگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي بين دو تيم استقلال و گهر آغاز شد که با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

جواد نکونام در دقيقه 28 با يک شوت از داخل محوطه جريمه گلزني کرد و آرزه نيز در دقيقه 44 گل دوم آبي پوشان را  از روي يک ضربه کاشته به ثمر رساند.

بازي دو تيم به حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بدون تماشاگر برگزار شد و استقلال از داشتن تماشاگر در اين ديدار خانگي محروم بود.

سيدحسن زرگر داور مسابقه به آرمان قاسمي و رضا کاردوست از گهر و هاشم بيک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

 با اين پيروزي استقلال 63 امتيازي شد و به صدر جدول برگشت و گهر 19 امتيازي نيز به رده هجدهم سقوط کرد. سقوط اين تيم نيز به دسته اول از هفته قبل قطعي شده بود. اين آخرين بازي گهر در ورزشگاه آزادي بود. اين تيم که هوادارانش تلاش کردند در شهر دورود با اخلاق‌ترين تيم ليگ باشند ديگر در ورزشگاه آزادي بازي نخواهند داشت.

استقلال روز دوشنبه در هفته سي و دوم ليگ برتر بايد مقابل سپاهان به ميدان برود. مسابقه‌اي حساس که نتيجه‌اش مي‌تواند قهرمان ليگ را تعيين کند. سپاهان اکنون 62 امتياز دارد و يک امتياز کمتر از آبي پوشان دارد.

ترکيب تيم استقلال:

سيد‌مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، علي حمودي، هاشم بيگ‌زاده، جواد نکونام، آرزه کاماچو( از دقيقه 88 کيانوش رحمتي)، فرزاد حاتمي( از دقيقه 69 سياوش اکبرپور)، ميثم بائو، عباس محمد‌رضايي و فرهاد مجيدي( از دقيقه 60 ايمان موسوي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب تيم گهر:

شهرام مهربان، محمد‌رضا خرسند‌نيا، عمار نيک‌کار، حامد پورعمراني( از دقيقه 52 هاملت ميختاريان( از دقيقه 78 يزدان عباسيان))، رضا کاردوست، امير ترکاشوند( از دقيقه 63 تقي نايبي)، مجيد خميسي، مجيد خدابنده لو، محمود شفيعي، آرمان قاسمي و صابر محمدي

سرمربي: محمد مايلي‌کهن


مرجع / فـارس
برچسب ها: تیم استقلال
:
:
:
آخرین اخبار