تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۳۴۴۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاجيلو: مجيدي بايد واکنش نشان بدهد
 پيشکسوت استقلال مي‌گويد تشويق‌هاي تماشاگران استقلال بوي رفاقت نمي‌دهد.


اصغر حاجيلو درباره شکست استقلال از الهلال گفت: در نيمه اول هر دو تيم با احتياط بودند. الهلال به خوبي دفاعش را بسته بود و در نيمه دوم هم استقلال هر چه زد، به در بسته خورد،‌ از صورت امير مشخص بود که نمي‌خواست اين گونه شود. الهلال تيم پرقدرتي است و از بازيکنان بسيار خوبي بهره مي‌برد. اعتقاد دارم استقلال بدترين روزش را برابر اين تيم سپري کرد و البته فوتبال کثيف و زشت الهلال را که با وقت‌کشي به دنبال سکته در بازي بود، نبايد از نظر دور داشت.

او افزود: هشتاد هزار هوادار به استاديوم آمده بودند و خود به خود باعث استرس شدند. مثلا بازيکن آنها با کوچک‌ترين برخورد مثل کسي که تير خورده خودش را بر روي زمين مي‌انداخت. يعني مي‌خواهم بگويم همه چيز دست به دست هم داد تا استقلال در اين ديدار شکست بخورد. با اين حال فراموش نکنيد، استقلال همچنان وضعيت مطلوبي در آسيا و ليگ دارد.

پيشکسوت استقلال در پاسخ به سوالي مبني بر تشويق مجيدي بيان داشت: فرهاد مجيدي يک بازيکن شاخص است و در اين شکي نيست. نمي‌توان از او به راحتي گذشت اما تشخيص مربي هم مهم است. نمي‌خواهم دفاع غيرمنطقي از قلعه‌نويي بکنم ولي آن روز ديدم يک کارشناس به تلويزيون آمده و به شدت از بازيکنان استقلال انتقاد مي‌کند. يکي از مجري‌ها را هم ديدم که بازيکنان استقلال را در حد دسته چهارم پايين آورده بود، آيا اين صحبت‌ها درست است؟ از سويي اعتقاد دارم کار هواداران استقلال هم قشنگ نبود. بگذاريد مثالي بزنم، زماني که در استقلال بازي مي‌کردم، به خاطر دارم که هواداران استقلال، چنگيز را تشويق مي‌کردند و کادر فني استقلال مجبور مي‌شد او را به ميدان بفرستد. همين فشار تماشاگران به بازيکنان درون زمين احساس خوبي نمي‌داد.

وي ادامه داد: فرهاد مجيدي بايد حرف بزند و نسبت به اين مسايل واکنش نشان دهد، وقتي قلعه‌نويي مي‌گويد خدا پدر هواداران پرسپوليس را بيامرزد، يعني احساس غريبي کرده است. من مي‌خواهم بگويم که بايد فقط استقلال را دوست داشته باشيم. از زمان تاسيس استقلال تاکنون 25 سرمربي به اين تيم آمده و رفته‌اند ولي استقلال مانده است. علي جباري فکر مي‌کرد با رفتنش از استقلال و يا پروين از پرسپوليس چه اتفاقي مي‌افتد. ولي ديديد زندگي ادامه يافت. من امير را بعد از بازي با الهلال تنها ديدم. اين شعارها بوي خوبي نمي‌دهند، بوي رفاقت و دوستي از اين شعارها نمي‌آيد.

حاجيلو در پاسخ به سوالي مبني بر دلايل اصلي ناکامي نمايندگان ايران در آسيا اظهار داشت: مدت‌هاست در سطح ملي و باشگاهي در آسيا مشکل داريم و به نظرم تنها دليل آن بي‌توجهي به تيم‌هاي پايه است. در تيم‌هاي پايه هزينه نمي‌کنيم و نتيجه‌اش اين مي‌شود که کارلوس کي‌روش مي‌گويد، اين‌ها هنوز تمرين بغل‌پا مي‌کنند. بعد هم فلان مدير و يا مسئول مي‌گويد تو در اين يک سال چه کرده‌اي؟ مگر آکادمي نتيجه‌اش يک ساله است؟ اصلا مگر در يک سال چه کاري مي‌توان کرد؟ ژاپن رشد کرد، چون در پايه هزينه و سرمايه خود را گذاشت. همين الان چنگيز در امارات استعدادهاي آفريقايي را پيدا مي‌کند و در تيم‌هاي پايه او را جذب مي‌کند. استعدادهايي که ما در ايران به راحتي در اختيار داريم ولي برايشان هزينه نمي‌کنيم.


مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سايه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
0
0
فرهاد مجيدي دوست داريم ماااااااااادوست داريم مااااااااااا
:
:
:
آخرین اخبار