تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۳۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خانوده از هم گسیخته مبارك +تصاویر

عكس خانوادگی حسنی مبارك

عكس خانوادگی حسنی مبارك

از تصویر فوق پدر و دو پسر خانواده در زندان به سر می برند و مادر و نوه خانواده در كاخ یاست جمهوری.

بیمارستان شرم الشیخ

بیمارستان شرم الشیخ

مبارك كه از هفته ها پیش در این بیمارستان تحت درمان قرار دارد با مرگ دست وپنجه نرم می كند. گفته می شود در این مدت حالت روانی وی روز به روز بدتر شده و وی با كسی حتی سوزان مبارك همسرش هم سخن نمی گوید و تنها كسی كه اجازه دارد به ملاقات وی برود نوه اش عمر است.

جمال مبارك

جمال مبارك

وی كه از دو ماه پیش تا كنون در زندان طره در بازداشت به سر می برد به زودی به اتهام قتل تظاهركنندگان در طول قیام مردمی و فساد مالی محاكمه خواهند شد. هفته گذشته وكیل وزارت امور فنی در نهاد ریاست جمهوری افشا كرد كه وی متظاهر به دینداری بوده و حتی در وجود پیامبر اكرم (ص) نیز تردید داشته است.

جمال، علا و سوزان مبارك

 

جمال، علا و سوزان مبارك

علا كه در تصویر بالا سمت راست ایستاده است نیز به همراه برادرش در زندان طره در قاهره به سر در انتظار محاكمه است.

زندان طره قاهره

زندان طره قاهره

محل بازداشت فرزندان مباك در قاهره توسط نیروهای امنیتی تحت محاصره قرار داد. منابع خبری هفته پیش اعلام كردند علاء و جمال مبارك در عزلت كامل بسر می برند و كمترین ملاقات كننده را در زندان دارند. فقط دو نفر به ملاقات آن ها آمده اند و این دو كسی جز عصام مبارك عموی متهمان و محمود جمال، داماد جمال مبارك نبوده. این منبع آگاه اعلام كرد كه خانواده های این متهمان و همچنین دوستانشان از آمدن برای ملاقات با آنان خودداری می كنند.

سوزان مبارك

سوزان مبارك

همسر دیكتاتور مصر این روزها در كنار دو عروسش در كاخ ریاست جمهوری مانده و منتظر تعیین تكلیف همسر و فرزندانش است.

همسر جمال مباراك

همسر جمال مبراك

خدیجه الجمال، گفته می شود با توجه به اینكه پدر او اكثر هزینه های آنان در كاخ ریاست جمهوری، هزینه ارسال غذا به زندان و هزینه های درمانی و پیگیری سلامتی دیكتاتور مخلوع را پرداخت می كند، خود را بانوی نخست كاخ می داند كه این مسئله چندان به مذاق سوزان مبارك و هایدی راسخ خوش نیامده است.

همسر جمال مباراك

بنا به اخبار رسیده درگیری های همسر جمال با دیگر عروس خانوده و نیز سوزان مبارك به اوج خود رسیده است تا جایی كه سوزان در برخی موارد تحمل این درگیریها را نداشته و شروع به گریه كردن می كند.

همسر جمال مبراك

در یكی از این جنگهای لفظی همسر علاء مبارك به همسر جمال تاكید كرده كه از زمانی كه پایش را در كاخ ریاست جمهوری گذاشته نحسی را به همراه خود آورده است.

علا مبارك و همسرش

علا مبارك و همسرش

هایدی راسخ، عروس دیگر خانوده مبارك یكی دیگر از كسانی است كه در كاخ یاست جمهوری باقی مانده و در كنار مادر شوهر خود روزهای پر تنشی را سپری می كند.

هایدی راسخ

هایدی راسخ

گفته می شود در هر كدام از این درگیریهای لفظی كه میان همسر مبارك و زنان علا و جمال رخ می دهد یكی از آنها در صدد قدرت نمایی بر می آید.

كاخ ریاست جمهوری مصر در شرم الشیخ

كاخ ریاست جمهوری مصر در شرم الشیخ

مكانی كه روزگار نچندان دور خانواده پر قدرت مبارك را كنار هم جمع می كرد امروز در سكوت و انتظار پذیرای باقی مانده خانواده از هم پاشیده دیكتاتور است.

كاخ ریاست جمهوری مصر در شرم الشیخ

منبع : فرارو

:
:
:
آخرین اخبار