تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۳۳۹۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتخاري: با اسپانيا ديدار تدارکاتي نخواهيم داشت
 سرپرست کميته فوتسال در خصوص جلسه خود با خسوس کاندلاس-سرمربي تيم ملي فوتسال به نکاتي اشاره کرد.


به گزارش سايت رسمي فدراسيون فوتبال، سيدرضا افتخاري، سرپرست کميته فوتسال گفت: نشست بعدازظهر ديروز ما در حالي 5 ساعت به طول انجاميد که در خصوص انتخاب دستياران خسوس در بازيهاي آسيايي کره ،بازيهاي تدارکاتي تيم ملي ، برگزاري اردوها و زمان آن، انتخاب بازيکنان و اعلام اسامي آنها تا 24 ساعت آينده، اقامت تيم ملي در چين بعد از تورنمنت چين به بحث و تبادل نظر پرداختيم.

وي در ادامه بيان کرد: سرمربي تيم ملي، هاشم زاده، رضا لک و باقري را براي بازيهاي آسيايي و تورنمنت چين به عنوان دستيار خود تائيد کرد و در واقع تيم ملي با اين کادر در بازيهاي فوق شرکت مي کند.همچنين براي ادامه همکاري خسوس با فدراسيون قرار شد تا يک قرارداد 6 ماهه داشته باشيم و قرار است در مورد مفاد قرار داد در روزهاي آينده صحبت کنيم چرا که وي بايد تا پايان بازيهاي آسيايي قرار داد داشته باشد تا تيم ملي را به عنوان سرمربي همراهي کند.

سرپرست کميته فوتسال افزود: قرار شد تا اردوهاي تيم ملي هر هفته از روزهاي شنبه تا چهارشنبه تا قبل از اعزام به تورنمنت چين برگزار شود و ملي پوشان تمرينات مستمر خود را زير نظر کادر فني انجام دهند.تيم ملي بزرگسالان و تعدادي از بازيکنان در رده سني اميد به تورنمنت چين و بازيهاي آسيايي کره جنوبي اعزام خواهند شد.پيش از اين بسياري از رسانه ها اعلام کرده بودند که تيم ملي اميد و بزرگسال در دو پيکار فوق شرکت مي کنند که اين امر صحت ندارد.

وي از درخواست سرمربي اسپانيايي تيم ملي براي بازي دوستانه با چند کشور خبر داد و گفت: تيم هايي که براي بازي تدارکاتي مورد نظر خسوس بود پرتغال، اوکراين، اسلواني، پاراگوئه، آذربايجان، ازبکستان و جمهوري چک است که زمان برگزاري آن از 18 تا 23 ارديبهشت ماه اعلام شد. ما دو تيم از بين اين تعداد کشور را بايد انتخاب کنيم تا اگر آمادگي داشته باشند به ايران بيايند يا ما به کشورشان سفر کنيم تا قبل از اعزام با آمادگي کامل در پيکارهاي پيش رو شرکت داشته باشيم. همچنين با تيم اسپانيا در يکي دو ماه آينده بازي نداريم. چرا که شرايط براي بازي تدارکاتي با اين تيم وجود ندارد.

وي افزود: اول خرداد ماه نفرات اصلي تيم مشخص خواهد شد و تيم با 18 يا 20 بازيکن اردو را ادامه مي دهد تا در بازيهاي آسيايي کره جنوبي شرکت داشته باشند. همچنين بعد از تورنمنت چين به مدت يک هفته در کمپي واقع در چين حضور خواهيم داشت و اگر نياز بود بازي تدارکاتي هم برگزار مي کنيم و در نهايت مستقيم از چين به کره جنوبي مي رويم.

سرپرست کميته فوتسال در ادامه اعلام کرد: مجددا به خسوس تاکيد کردم که از بازيکنان تست پزشکي گرفته شود. علاوه بر آن برنامه فرهنگي هم براي تيم در نظر داريم که بازيکنان در کنار کار فني، عملکرد مثبتي از لحاظ فرهنگي در رقابتهاي برون مرزي داشته باشند چرا که ملي پوشان سفير ايران در کشورهاي مختلف هستند.

افتخاري در پايان از دعوت وحيد شمسايي به اردوي تيم ملي خبر داد و گفت: در ليست کره جنوبي، نام وحيد شمسايي را اضافه کرديم اما انتخابش منوط به نظر مربيان تيم ملي بوده و اين بازيکن بايد با آمادگي کامل در بازيها حضور داشته باشد.کادر فني بازيهاي او را در مسابقات مالزي زير نظر خواهد داشت تا در صورت صلاحديد، براي حضور در بازيهاي آسيايي کره جنوبي در کنار تيم ملي باشد.


برچسب ها: اسپانیا ، دیدار ، تدارکاتی
:
:
:
آخرین اخبار